Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Verloting Hop en Natural Sensations

Gestart door Jacques, 22-12-2017 22:40 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

De trekking is door mij uitgevoerd en de winnaars zijn bekend.

BLUB   Brewferm Natural Sensation Coffee
coen   Brewferm Hop Sensation Kentish Gold
elBieros   Brewferm Hop Sensation Uncle Sam
Enos   Brewferm Natural Sensation Raspberry
Ger Debije   Brewferm Natural Sensation Cherry
Gerb   Brewferm Hop Sensation Citrulicious
Herman   Brewferm Hop Sensation Uncle Sam
Hopbier   Brewferm Hop Sensation Kentish Gold
jan   Brewferm Hop Sensation Uncle Sam
John   Brewferm Hop Sensation Uncle Sam
Johnny Stardust   Brewferm Hop Sensation Citrulicious
markus29   Brewferm Natural Sensation Coffee
Orangeloo   Brewferm Natural Sensation Cherry
Peter Bos   Brewferm Natural Sensation Chocolate
phvtsant   Brewferm Natural Sensation Coffee
ramon86   Brewferm Hop Sensation Uncle Sam
rutgeri   Brewferm Hop Sensation Citrulicious
TheSaint   Brewferm Hop Sensation Kentish Gold
thezewery   Brewferm Hop Sensation Kentish Gold
ThomasL   Brewferm Hop Sensation Citrulicious
Tjardo   Brewferm Hop Sensation Magnifico
Trippelken   Brewferm Hop Sensation Magnifico
vincentM   Brewferm Hop Sensation Peach Melba
Wil1   Brewferm Hop Sensation Uncle Sam
William   Brewferm Hop Sensation Kentish Gold

De lijst van winnaars met hun e-mailadressen heb ik zo juist doorgegeven aan Brouwland.

Verder heb ik nog een paar grafieken gemaakt aan de hand van de ingevulde formulieren. Zie hier.

Wederom biedt Brouwland een product aan voor een loterij onder de leden van dit forum ter evaluatie. Het gaat deze keer om 25 verpakkingen Brewferm Sensations.

Uiteraard ontvangt ook Brouwland graag feedback. Zij hebben daarvoor een speciaal webformulier ontworpen voor de prijswinnaars.
Maar ook hier op het forum willen we weten hoe deze nieuwe aromaproducten bevallen. Die ervaringen kun je kwijt in dit topic.

Tot 6 januari 2018 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat je reactie zich beperkt tot het aangeven dat je aan de loterij deelneemt. Je kunt ook vermelden welk Brewferm Sensaion je zou willen hebben (naam en nummer). Op bij het invullen van het Google formulier wordt hiernaar gevraagd. Om te zien Brewferm Sensations beschikbaar zijn kun je de betreffende pagina van de site van Brouwland bekijken.
Graag hier geen meningen geven over de Brewferm Sensations. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie hier.

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Indien je tot de winnaars behoort zal je e-mailadres en de naam en nummer van het product dat jij gekozen hebt door mij worden doorgegeven aan Brouwland. Vervolgens zal Brouwland met jou contact opnemen voor het opvragen van je adresgegevens voor de verzending van de Brewferm Sensation. Tevens zullen zij je een link doorgeven voor een webformulier. Brouwland zal nadat zij de adresgegevens hebben gekregen de Brewferm Sesation verpakking naar keuze gratis aan je toezenden als je tot de prijswinnaars behoort.

Veel geluk toegewenst met de loterij.

Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier benaderen via https://goo.gl/forms/fMV0nSW7gPmHDuCB2

Hieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.

orangeloo

Ik doe graag mee aan deze verloting. Brouwland dank voor deze actie  :biersmile:
Mijn keuze is gevallen op de Brewferm Natural Sensation Cherry Artikelnr: 054.041.9.

Martijn0172

breda82

Ik doe ook zeker mee, hou van een experiment met nieuwe producten. Mijn keuze die citrulicious

Knobby

Leuke actie weer, en interessant product om eens te proberen.
Ik ga voor de Natural Sensation Cherry.

CeesM

Leuke loting. Mocht ik getrokken worden dan ga ik de Uncle Sam eens proberen.
CiteerJe lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.
Alleen snap ik niet hoe dat gaat werken. Maakt enkel nr. 1 t/m nr. 6 kans?

Oscar

John

jaapz

Citaat van: CeesM op 23-12-2017  12:00 uLeuke loting. Mocht ik getrokken worden dan ga ik de Uncle Sam eens proberen.Alleen snap ik niet hoe dat gaat werken. Maakt enkel nr. 1 t/m nr. 6 kans?

Je kan gewoon een reeks invullen op een random number generator  :)

EDIT: heb ook even ingevuld

Fermon

elBieros

Chris71

bultje76

Jacques

Citaat van: CeesM op 23-12-2017  12:00 uLeuke loting. Mocht ik getrokken worden dan ga ik de Uncle Sam eens proberen.Alleen snap ik niet hoe dat gaat werken. Maakt enkel nr. 1 t/m nr. 6 kans?

Citaat van: jaapz op 23-12-2017  12:11 uJe kan gewoon een reeks invullen op een random number generator  :)

EDIT: heb ook even ingevuld

Inderdaad. Het gaat om een virtuele dobbelsteen die niet zo veel kanten heeft als dat er deelnemers zijn. Deze methode heeft zich bewezen bij eerdere loterijen op dit forum. Als de nummers vallen weet ik niet wie er achter schuil gaat. Wel kijk ik of een nummer niet twee keer is gevallen. Op die manier zijn er altijd 25 winnaars. Pas daarna ga ik na welke naam bij een nummer hoort. Op deze manier is de loterij volkomen eerlijk.

gamin46

Robert1968

Tjardo

Bennemans

En ingevuld... Strawberry it is. Om wellicht een saison mee te brouwen.

Dennis Pancras

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 22-12-2017  22:40 u

Ook ingevuld.

Hopbier

VtX

beermenke

Easywoods

Heb hem ook ingevuld, leuk weer een verloting  :duimop: :brouwen:

JanEric

BrouwMark

Leuk! Ik doe ook mee en heb gekozen voor de citrulicious (wát een woord).

Ps. Je hebt het een aantal keer, ik neem aan per ongeluk, over gist, ook in het evaluatietopic.  ;)

Vergelijkbare Topics (7)

36017

Gestart door Arjendv

Reacties: 1
Gelezen: 1185

29778

Reacties: 3
Gelezen: 1458

9203

Reacties: 298
Gelezen: 104360

39079

Gestart door Sjoerd

Reacties: 3
Gelezen: 1276

32256

Reacties: 11
Gelezen: 3963

25641

Reacties: 8
Gelezen: 3324

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.