Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Etiketten Van Duuren  (gelezen 8778 keer)

Offline achterhoek

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Etiketten Van Duuren
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2020 19:28 u »
Wat een leuke creatieve labels, echt cool! 8) lekker hoor!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline joenedu

• Super lid
  • Land: nl
  • In hops we trust
« Reactie #26 Gepost op: 15-03-2020 13:50 u »
Wat een leuke creatieve labels, echt cool! 8) lekker hoor!

De meeste bieren worden inderdaad ook nog als lekker beschouwd, dankjewel voor het compliment!

Offline joenedu

• Super lid
  • In hops we trust
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2020 09:40 u »
Ook twee lockdown biertjes gebrouwen.

Ik had nog ingrediŽnten voor een herfstbok... die is gebotteld tijdens de lockdown.

Offline joenedu

• Super lid
  • In hops we trust
« Reactie #28 Gepost op: 20-11-2020 09:44 u »
En het jaarlijkse kerstblondje is weer gebrouwen! Normaal komen we allemaal samen met kerst en het is dan leuk een zelfgebrouwen bier te nuttigen, wie weet kan ik dit jaar nog wat biertjes rondbrengen (mag officieel niet, ik weet het). Met een grappig etiket.

Offline Heyudude

• Dionysos
  • Vol lid
  • Brood is graan wat geen bier mocht worden!
« Reactie #29 Gepost op: 20-11-2020 11:09 u »
En het jaarlijkse kerstblondje is weer gebrouwen! Normaal komen we allemaal samen met kerst en het is dan leuk een zelfgebrouwen bier te nuttigen, wie weet kan ik dit jaar nog wat biertjes rondbrengen (mag officieel niet, ik weet het). Met een grappig etiket.

Geniaal: mooi bedacht Jeroen

Offline Laikea

• Vol lid
  • Brouwerij Viander
« Reactie #30 Gepost op: 20-11-2020 13:00 u »
Leuke etiketten Jeroen! Ik herken de foto van Rutger  :biersmile:

Offline D.R.K.

• Vol lid
  • Als de kat van huis is brouwen we bier
« Reactie #31 Gepost op: 20-11-2020 14:51 u »
Leuke etiketten! lekker creatief bezig :)

Welk programma gebruik jij voor je etiketten?

Groet :proost:

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #32 Gepost op: 21-11-2020 00:51 u »
Leuk gemaakt! Was dit plaatjes ook al eens tegengekomen op het www. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt! Enne met een mondkapje op kun je heel wat rondbrengen.

Gr. Jeroen

Offline joenedu

• Super lid
  • In hops we trust
« Reactie #33 Gepost op: 21-11-2020 14:54 u »
Leuke etiketten Jeroen! Ik herken de foto van Rutger  :biersmile:
Wat grappig! Da's inderdaad een vriend van mij, we brouwen best wel vaak een biertje samen!

Leuke etiketten! lekker creatief bezig :)

Welk programma gebruik jij voor je etiketten?

Groet :proost:

Dank! Het is ook bijna een hobby geworden. Ik gebruik Photoshop, eigenlijk ook om daar eens wat van te leren.

Leuk gemaakt! Was dit plaatjes ook al eens tegengekomen op het www. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt! Enne met een mondkapje op kun je heel wat rondbrengen.

Gr. Jeroen

Oeh, dan ben ik wel benieuwd waar je ze tegen bent gekomen. Ik sta ook op bieretiketten.nl nadat ik hier een keer benaderd was. Best leuk dat het zo gewaardeerd wordt. En het ging mij meer om het verspreiden van thuis gebrouwen bier ipv de mondkapjes, we houden ons natuurlijk wel aan alle maatregelen  :proost:

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #34 Gepost op: 21-11-2020 14:58 u »
Wat grappig! Da's inderdaad een vriend van mij, we brouwen best wel vaak een biertje samen!

Dank! Het is ook bijna een hobby geworden. Ik gebruik Photoshop, eigenlijk ook om daar eens wat van te leren.

Oeh, dan ben ik wel benieuwd waar je ze tegen bent gekomen. Ik sta ook op bieretiketten.nl nadat ik hier een keer benaderd was. Best leuk dat het zo gewaardeerd wordt. En het ging mij meer om het verspreiden van thuis gebrouwen bier ipv de mondkapjes, we houden ons natuurlijk wel aan alle maatregelen  :proost:
Ik zag de plaatjes die je gebruikte voor je etiket. Een Brewdolph heb ik ook al eens mogen proeven.

Gr. Jeroen

Tags: