Etiketten Van Duuren

Gestart door joenedu, 19-12-2017 14:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

achterhoek

Wat een leuke creatieve labels, echt cool! 8) lekker hoor!

joenedu

Citaat van: achterhoek op 14-03-2020  19:28 uWat een leuke creatieve labels, echt cool! 8) lekker hoor!

De meeste bieren worden inderdaad ook nog als lekker beschouwd, dankjewel voor het compliment!

joenedu

Ook twee lockdown biertjes gebrouwen.

Ik had nog ingrediƫnten voor een herfstbok... die is gebotteld tijdens de lockdown.

joenedu

En het jaarlijkse kerstblondje is weer gebrouwen! Normaal komen we allemaal samen met kerst en het is dan leuk een zelfgebrouwen bier te nuttigen, wie weet kan ik dit jaar nog wat biertjes rondbrengen (mag officieel niet, ik weet het). Met een grappig etiket.

Heyudude

Citaat van: joenedu op 20-11-2020  09:44 uEn het jaarlijkse kerstblondje is weer gebrouwen! Normaal komen we allemaal samen met kerst en het is dan leuk een zelfgebrouwen bier te nuttigen, wie weet kan ik dit jaar nog wat biertjes rondbrengen (mag officieel niet, ik weet het). Met een grappig etiket.


Geniaal: mooi bedacht Jeroen

Laikea

Leuke etiketten Jeroen! Ik herken de foto van Rutger  :biersmile:

D.R.K.

Leuke etiketten! lekker creatief bezig :)

Welk programma gebruik jij voor je etiketten?

Groet :proost:

Jeroen76

Leuk gemaakt! Was dit plaatjes ook al eens tegengekomen op het www. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt! Enne met een mondkapje op kun je heel wat rondbrengen.

Gr. Jeroen


joenedu

Citaat van: Laikea op 20-11-2020  13:00 uLeuke etiketten Jeroen! Ik herken de foto van Rutger  :biersmile:
Wat grappig! Da's inderdaad een vriend van mij, we brouwen best wel vaak een biertje samen!

Citaat van: D.R.K. op 20-11-2020  14:51 uLeuke etiketten! lekker creatief bezig :)

Welk programma gebruik jij voor je etiketten?

Groet :proost:

Dank! Het is ook bijna een hobby geworden. Ik gebruik Photoshop, eigenlijk ook om daar eens wat van te leren.

Citaat van: Jeroen76 op 21-11-2020  00:51 uLeuk gemaakt! Was dit plaatjes ook al eens tegengekomen op het www. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt! Enne met een mondkapje op kun je heel wat rondbrengen.

Gr. Jeroen


Oeh, dan ben ik wel benieuwd waar je ze tegen bent gekomen. Ik sta ook op bieretiketten.nl nadat ik hier een keer benaderd was. Best leuk dat het zo gewaardeerd wordt. En het ging mij meer om het verspreiden van thuis gebrouwen bier ipv de mondkapjes, we houden ons natuurlijk wel aan alle maatregelen  :proost:

Jeroen76

Citaat van: joenedu op 21-11-2020  14:54 uWat grappig! Da's inderdaad een vriend van mij, we brouwen best wel vaak een biertje samen!

Dank! Het is ook bijna een hobby geworden. Ik gebruik Photoshop, eigenlijk ook om daar eens wat van te leren.

Oeh, dan ben ik wel benieuwd waar je ze tegen bent gekomen. Ik sta ook op bieretiketten.nl nadat ik hier een keer benaderd was. Best leuk dat het zo gewaardeerd wordt. En het ging mij meer om het verspreiden van thuis gebrouwen bier ipv de mondkapjes, we houden ons natuurlijk wel aan alle maatregelen  :proost:
Ik zag de plaatjes die je gebruikte voor je etiket. Een Brewdolph heb ik ook al eens mogen proeven.

Gr. Jeroen


joenedu

Nieuw etiket voor een RIS.


Hopfenfox

Perfecte naam en logo. Maar pas op dat je flessen niet ontploffen, dit jaar kan echt alles fout gaan he  :D

Heyudude

Lol het vingertje en de hint naar Black bevalt me wel.
Ziet er smakelojk uit het recept. Proost Jeroen

joenedu

Citaat van: Hopfenfox op 15-12-2020  10:26 uPerfecte naam en logo. Maar pas op dat je flessen niet ontploffen, dit jaar kan echt alles fout gaan he  :D

Haha ik verwacht alles wat dat betreft, maar geen ontploffende flessen  ;D

Citaat van: Heyudude op 15-12-2020  10:42 uLol het vingertje en de hint naar Black bevalt me wel.
Ziet er smakelojk uit het recept. Proost Jeroen

Dank Hans!

joenedu

Om in het thema te blijven, een chocoladestout.


ramon86

Leuk bedacht! Simpel en doeltreffend :)

joenedu

Citaat van: ramon86 op 02-02-2021  15:21 uLeuk bedacht! Simpel en doeltreffend :)
Dank!  :biersmile:

JessyH

Mooie etiketten inderdaad en leuke dubbelzinnige namen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er op een flesje uitzien ;D

jazon1963

Echt hele mooie etiketten, ben benieuwd naar je batch grootte....want kan wel aardig wat werk zijn denk ik!

joenedu

Citaat van: JessyH op 02-02-2021  19:47 uMooie etiketten inderdaad en leuke dubbelzinnige namen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er op een flesje uitzien ;D
Dankjewel! Zie hier op een flesje:


Citaat van: jazon1963 op 03-02-2021  07:35 uEcht hele mooie etiketten, ben benieuwd naar je batch grootte....want kan wel aardig wat werk zijn denk ik....!!
Dankjewel! Ik zit normaal op 60 tot 70 flesjes. Ja, het is even werk, maar met een snijmachine ben je zo klaar met knippen en dat plakken is ook lekker zen. Ik vind het er leuk uitzien, het maakt het echt af. Daarnaast is het maken van die etiketjes ook bijna een hobby geworden, ik ben onderhand aardig handig geworden met photoshop :)

JessyH

Op het flesje zien ze er ook goed uit. Mag ik vragen op wat voor papier je ze print, met wat voor printer en waarmee je ze opplakt?

Mijn etiketten zijn de vorige keer sterk vervaagd  :(

joenedu

Citaat van: JessyH op 03-02-2021  12:16 uOp het flesje zien ze er ook goed uit. Mag ik vragen op wat voor papier je ze print, met wat voor printer en waarmee je ze opplakt?

Mijn etiketten zijn de vorige keer sterk vervaagd  :(

Dit is geprint met een laserprinter op gewoon papier dat in de multifunctional zit, wel iets zwaarder dan normaal papier. Ik plak ze met een pritt-stift (eigenlijk die merkloze van de Action), meer werk dan met melk volgens mij. Met melk wil ik nog steeds een keer wil proberen, maar toch vertrouw ik het niet zo.
Ik zie op de foto dat ik wel wat netter moet snijden haha! Ik zie een klein witrandje. Aan de andere kant, als ik ze weg geef dan zorg ik dat ik mooie etiketjes weggeef.

D.R.K.

Mooie etiketten weer, goed verzonnen!

Qua plakken met melk, dit doe ik zelf wel en ben er aardig tevreden over.

werkwijze:
beetje melk op een bord, etiket er doorheen halen en dan op de fles, daarna goed aandrukken met bv een stukje keuken rol en even afvegen met een stukje keukenrol (kan gewoon hetzelfde stukje zijn, niet erg als het wat nat is), werkt voor mij goed en ze blijven er goed opzitten.
Soms heb ik er een bolling op zitten, maar dat is maar af en toe.

Qua papier, gewoon wat in de printer zit, niets speciaals.

jazon1963

Citaat van: D.R.K. op 03-02-2021  20:07 uMooie etiketten weer, goed verzonnen!

Qua plakken met melk, dit doe ik zelf wel en ben er aardig tevreden over.

werkwijze:
beetje melk op een bord, etiket er doorheen halen en dan op de fles, daarna goed aandrukken met bv een stukje keuken rol en even afvegen met een stukje keukenrol (kan gewoon hetzelfde stukje zijn, niet erg als het wat nat is), werkt voor mij goed en ze blijven er goed opzitten.
Soms heb ik er een bolling op zitten, maar dat is maar af en toe.

Qua papier, gewoon wat in de printer zit, niets speciaals.


Loopt je inkt dan niet uit... als je ze echt door de melk haalt.

joenedu

Citaat van: jazon1963 op 04-02-2021  08:00 uLoopt je inkt dan niet uit... als je ze echt door de melk haalt.

Met een inktjet printer wel, maar met een laserprinter zal dat meevallen.

Misschien een stomme vraag, maar maakt het soort melk nog uit? Wij hebben bijna nooit melk in huis (iets met intolerantie).

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.