Etiketten Van Duuren

Gestart door joenedu, 19-12-2017 14:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joenedu

Voor Kerst een blond bier gebrouwen, gekoudhopt met hop uit de tuin. De hele familie komt langs, dus leek het me leuk eens een feestelijk etiketje te maken  :D

(De kwaliteit is bewust laag gehouden voor de omvang, op het flesje ziet het er wat beter uit)

TymonK

Prachtig  :biersmile:! Wel balen zo'n rendier in je glas  :police:

achterhoek

Erg mooi gedaan, zeer sfeervol

Jaap W

Heel mooi etiket. Ik ben gewoon jaloers hoe mensen dit voor elkaar kunnen maken.  :petje-af: :weetniet:

joenedu

En nog een bier gebrouwen met vrienden, erg leuk om te doen.

joenedu


Jaymz is onze stokoude poes. We wilden vroeger graag een butler.

Drents Hopbier

Citaat van: joenedu op 12-04-2018  11:21 u
Jaymz is onze stokoude poes. We wilden vroeger graag een butler.

James Bond kan je beter als lijfwacht hebben dan als butler.

HHopbier

joenedu

Citaat van: Drents Hopbier op 12-04-2018  11:50 uJames Bond kan je beter als lijfwacht hebben dan als butler.

HHopbier

Haha, da's ook weer zo! Mooie lijfwacht bij de thuisbrouwerij...  :police: 8)

joenedu


Weer iemand warm gemaakt voor het brouwen. Omdat we dezelfde serie keken dit etiket.

Nick H.

Mijn complimenten voor die schitterende etiketten. Dat is echt vakwerk met passie en humor.  :groots:

Heisenberg

Citaat van: joenedu op 22-07-2018  21:16 u
Weer iemand warm gemaakt voor het brouwen. Omdat we dezelfde serie keken dit etiket.

Vet etiket met Mr. White erop. Hoe heb je die gemaakt? Zou ´m graag ook zo hebben en dan mijn eigen gegevens erop.  :) :) :) :proost: :proost: :proost:

joenedu

Citaat van: Nick H. op 22-07-2018  21:58 uMijn complimenten voor die schitterende etiketten. Dat is echt vakwerk met passie en humor.  :groots:
Dankjewel!  ^-^ Zoals sommigen het leuk vinden om te bouwen, vind ik het wel leuk om etiketten te maken. Ieder zijn ding  :D

Citaat van: Heisenberg op 22-07-2018  23:30 uVet etiket met Mr. White erop. Hoe heb je die gemaakt? Zou ´m graag ook zo hebben en dan mijn eigen gegevens erop.  :) :) :) :proost: :proost: :proost:
Bedankt! Het is een combinatie van plaatjes. De Brewing Dads komt van een Breaking Bad generator, daar kan je de elementen ook nog aanpassen. Lijkt mij op zich ook wel geschikt om de naam van je bier in te gooien en daar een etiketje van te maken. Ik heb de boel samengesteld in Photoshop.

joenedu

Op 16 december gebrouwen in de sneeuw, een tripel met honing. Erg benieuwd, hij staat nu bijna 2 weken op de fles.

Dr Beernhard

Ik zit ook even terug te kijken naar deze schitterende etiketten. Complimenten!
Ook slimme recycle-tekst, echter bij het laatste etiket zie ik deze niet terug?

joenedu

Citaat van: Dr Beernhard op 24-01-2019  14:00 uIk zit ook even terug te kijken naar deze schitterende etiketten. Complimenten!

Dankjewel!

Citaat van: Dr Beernhard op 24-01-2019  14:00 uOok slimme recycle-tekst, echter bij het laatste etiket zie ik deze niet terug?

Ik had op dat moment flessen genoeg... ik heb al een heleboel flessen in de glasbak gegooid, ze werden teruggebracht met een beste laag schimmel en andere rare dingen erin. Vandaar dat de tekst er even niet meer op staat. Volgende etiket waarschijnlijk wel weer!  :proost:

joenedu



Deze was voor Kerst. Eigenlijk dezelfde als de 2017 versie maar dan rood ipv groen. Beetje geen inspiratie rond die tijd...

joenedu

Het was tijd voor een leuk etiketje voor onze herfstbok.

Battum80


Davester

 :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots:
Citaat van: joenedu op 03-10-2019  13:02 uHet was tijd voor een leuk etiketje voor onze herfstbok.


Jacques

Citaat van: Battum80 op 03-10-2019  13:31 u:groots:

Graag niet alleen reageren met een smiley.

Jacques

Citaat van: Davester op 03-10-2019  14:13 u:groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots:

Of met heel veel smlies...  :)

Woorden zeggen zo veel meer.

McMelloW

Citaat van: Jacques op 04-10-2019  10:04 uWoorden zeggen zo veel meer.

Eén :) zegt meer dan 1000 woorden

Jacques

Citaat van: McMelloW op 05-10-2019  21:51 uEén :) zegt meer dan 1000 woorden

Een discussie met alleen smileys zegt niet zo veel. :-\

Battum80

Laten we hier niet beginnen over de zin of onzin van  ;)
Daarmee doen we de geweldig creatieve labels van joenedu tekort. Geweldig gemaakt :groots:

joenedu

Citaat van: Battum80 op 06-10-2019  08:32 uDaarmee doen we de geweldig creatieve labels van joenedu tekort. Geweldig gemaakt :groots:

Danku!  ^-^

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.