Overige > Etiketten van amateurbrouwers

Etiketten Van Duuren

<< < (10/12) > >>

JessyH:
Op het flesje zien ze er ook goed uit. Mag ik vragen op wat voor papier je ze print, met wat voor printer en waarmee je ze opplakt?

Mijn etiketten zijn de vorige keer sterk vervaagd  :(

joenedu:

--- Citaat van: JessyH op 03-02-2021  12:16 u ---Op het flesje zien ze er ook goed uit. Mag ik vragen op wat voor papier je ze print, met wat voor printer en waarmee je ze opplakt?

Mijn etiketten zijn de vorige keer sterk vervaagd  :(

--- Einde van citaat ---

Dit is geprint met een laserprinter op gewoon papier dat in de multifunctional zit, wel iets zwaarder dan normaal papier. Ik plak ze met een pritt-stift (eigenlijk die merkloze van de Action), meer werk dan met melk volgens mij. Met melk wil ik nog steeds een keer wil proberen, maar toch vertrouw ik het niet zo.
Ik zie op de foto dat ik wel wat netter moet snijden haha! Ik zie een klein witrandje. Aan de andere kant, als ik ze weg geef dan zorg ik dat ik mooie etiketjes weggeef.

D.R.K.:
Mooie etiketten weer, goed verzonnen!

Qua plakken met melk, dit doe ik zelf wel en ben er aardig tevreden over.

werkwijze:
beetje melk op een bord, etiket er doorheen halen en dan op de fles, daarna goed aandrukken met bv een stukje keuken rol en even afvegen met een stukje keukenrol (kan gewoon hetzelfde stukje zijn, niet erg als het wat nat is), werkt voor mij goed en ze blijven er goed opzitten.
Soms heb ik er een bolling op zitten, maar dat is maar af en toe.

Qua papier, gewoon wat in de printer zit, niets speciaals.

jazon1963:

--- Citaat van: D.R.K. op 03-02-2021  20:07 u ---Mooie etiketten weer, goed verzonnen!

Qua plakken met melk, dit doe ik zelf wel en ben er aardig tevreden over.

werkwijze:
beetje melk op een bord, etiket er doorheen halen en dan op de fles, daarna goed aandrukken met bv een stukje keuken rol en even afvegen met een stukje keukenrol (kan gewoon hetzelfde stukje zijn, niet erg als het wat nat is), werkt voor mij goed en ze blijven er goed opzitten.
Soms heb ik er een bolling op zitten, maar dat is maar af en toe.

Qua papier, gewoon wat in de printer zit, niets speciaals.

--- Einde van citaat ---

Loopt je inkt dan niet uit... als je ze echt door de melk haalt.

joenedu:

--- Citaat van: jazon1963 op 04-02-2021  08:00 u ---Loopt je inkt dan niet uit... als je ze echt door de melk haalt.

--- Einde van citaat ---

Met een inktjet printer wel, maar met een laserprinter zal dat meevallen.

Misschien een stomme vraag, maar maakt het soort melk nog uit? Wij hebben bijna nooit melk in huis (iets met intolerantie).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie