Overige > Etiketten van amateurbrouwers

Etiketten Van Duuren

<< < (3/4) > >>

Heisenberg:

--- Citaat van: joenedu op 22-07-2018  21:16 u ---
Weer iemand warm gemaakt voor het brouwen. Omdat we dezelfde serie keken dit etiket.

--- Einde van citaat ---

Vet etiket met Mr. White erop. Hoe heb je die gemaakt? Zou īm graag ook zo hebben en dan mijn eigen gegevens erop.  :) :) :) :proost: :proost: :proost:

joenedu:

--- Citaat van: Nick H. op 22-07-2018  21:58 u ---Mijn complimenten voor die schitterende etiketten. Dat is echt vakwerk met passie en humor.  :groots:

--- Einde van citaat ---
Dankjewel!  ^-^ Zoals sommigen het leuk vinden om te bouwen, vind ik het wel leuk om etiketten te maken. Ieder zijn ding  :D

--- Citaat van: Heisenberg op 22-07-2018  23:30 u ---Vet etiket met Mr. White erop. Hoe heb je die gemaakt? Zou īm graag ook zo hebben en dan mijn eigen gegevens erop.  :) :) :) :proost: :proost: :proost:

--- Einde van citaat ---
Bedankt! Het is een combinatie van plaatjes. De Brewing Dads komt van een Breaking Bad generator, daar kan je de elementen ook nog aanpassen. Lijkt mij op zich ook wel geschikt om de naam van je bier in te gooien en daar een etiketje van te maken. Ik heb de boel samengesteld in Photoshop.

joenedu:
Op 16 december gebrouwen in de sneeuw, een tripel met honing. Erg benieuwd, hij staat nu bijna 2 weken op de fles.

Dr Beernhard:
Ik zit ook even terug te kijken naar deze schitterende etiketten. Complimenten!
Ook slimme recycle-tekst, echter bij het laatste etiket zie ik deze niet terug?

joenedu:

--- Citaat van: Dr Beernhard op 24-01-2019  14:00 u ---Ik zit ook even terug te kijken naar deze schitterende etiketten. Complimenten!

--- Einde van citaat ---

Dankjewel!

--- Citaat van: Dr Beernhard op 24-01-2019  14:00 u ---Ook slimme recycle-tekst, echter bij het laatste etiket zie ik deze niet terug?

--- Einde van citaat ---

Ik had op dat moment flessen genoeg... ik heb al een heleboel flessen in de glasbak gegooid, ze werden teruggebracht met een beste laag schimmel en andere rare dingen erin. Vandaar dat de tekst er even niet meer op staat. Volgende etiket waarschijnlijk wel weer!  :proost:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie