Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Aangeboden: Complete STC1000 besturing  (gelezen 683 keer)

Offline muldereric

• Vol lid
  • Land: nl
  • Het moet wel een hobby blijven :)
Aangeboden: Complete STC1000 besturing
« Gepost op: 17-12-2017 14:43 u »
Tijd geleden een STC1000 gekocht en deze netjes ingebouwd in een zo compact mogelijk behuizing, compleet met IEC stekker voor ingaande voeding, aan/uit schakelaar met zekering, rode contactdoos voor verwarming en een blauwe contactdoos voor de koeling.
Kort na het bouwen ben ik mij gaan verdiepen in microcontrollers waardoor dit apparaat overbodig is geworden. Om ruimte vrij te maken voor andere spullen doe ik hem weg. Is slechts 2 keer gebruikt.

Vraagprijs 30, of iets vergelijkbaars (ik zoek nog een magneetroerder voor een 3L erlenmeyer bijvoorbeeld)
Apparaat is op te halen in Breda of te verzenden. Indien het apparaat opgestuurd moet worden komen er uiteraard nog wel verzendkosten bij.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Corporal

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Aangeboden: Complete STC1000 besturing
« Reactie #1 Gepost op: 17-12-2017 14:48 u »
Tijd geleden een STC1000 gekocht en deze netjes ingebouwd in een zo compact mogelijk behuizing, compleet met IEC stekker voor ingaande voeding, aan/uit schakelaar met zekering, rode contactdoos voor verwarming en een blauwe contactdoos voor de koeling.
Kort na het bouwen ben ik mij gaan verdiepen in microcontrollers waardoor dit apparaat overbodig is geworden. Om ruimte vrij te maken voor andere spullen doe ik hem weg. Is slechts 2 keer gebruikt.

Vraagprijs 30, of iets vergelijkbaars (ik zoek nog een magneetroerder voor een 3L erlenmeyer bijvoorbeeld)
Apparaat is op te halen in Breda of te verzenden. Indien het apparaat opgestuurd moet worden komen er uiteraard nog wel verzendkosten bij.
Ik zou hem graag van je over willen nemen.

Gr

Marc

Offline muldereric

• Vol lid
  • Land: nl
  • Het moet wel een hobby blijven :)
« Reactie #2 Gepost op: 17-12-2017 16:56 u »
Ik zou hem graag van je over willen nemen.

Gr

Marc
Hoi Marc stuur me even een pb zodat we gegevens uit kunnen wisselen :proost:

Offline Corporal

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2017 17:08 u »
Hoi Marc stuur me even een pb zodat we gegevens uit kunnen wisselen :proost:
Is verstuurd.

Offline muldereric