Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: 75 L ketel, 2 branders, maischfilter, hopfilter, platenkoeler, etc  (gelezen 1083 keer)

Offline Silenus

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Beste hobbybrouwers,

Wegens de overstap naar elektrisch en een algehele upgrade van de brouwerij hebben wij het volgende in de verkoop:
- 75 L ketel, dikwandig RVS, bevat een 1 inch gelaste fitting (+/- 40 euro) gereserveerd voor HJvK[nl]
- 2 grote branders (gebruikt voor 60L aan de kook brengen)  (+/- 15 euro/stk) verkocht
- Maischfilter en hopfilter (zelfde stang en slang) met silicone slang en tri-clamp koppeling  (+/- 15 euro) gereserveerd voor HJvK[nl]
- Platenkoeler + slangen silicone voor wort en pvc voor water. (gekocht bij Brouwland: klik )  (+/- 30 euro) gereserveerd voor thezewery
- Tegenstroom koeler 5 meter koper 12 mm  (+/- 30 euro)

Afhalen in Utrecht of Den Haag. Opsturen kan ook.
Enige uitzondering vormt de 75 L ketel, deze staat nog bij de brouwerij in Dwingeloo (Drenthe), bij interesse moeten we even kijken wat het makkelijkst is.

Voor foto's:
https://drive.google.com/open?id=0B25TQ65KRb1OQXV5UEN5elNPS0E

Doe een mooi bod, prijzen zijn een indicatie, bieden mag altijd.
Laat een reactie achter of stuur een berichtje!
ivm kerst(borrel)drukte op werk kan de reactie van mijn kant misschien even op zich laten wachten..

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jaap W

• Vol lid
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
Die ketel is dat met of zonder deksel en die branders zijn die voor aardgas of flessengas? :brouwen: :biersmile:

Offline thezewery

• Senior lid
Had je mijn pb 12/12 ontvangen?

Offline Silenus

• Boven 10 berichten
  • *
Had je mijn pb 12/12 ontvangen?
Bericht ontvangen, ik ben zaterdag in staat met foto's en meer info te reageren. Wat veel buitenshuis de afgelopen dagen

Om nog te reageren op de branders, btu onbekend, maar met 60-65 L lukt ongeveer  1 graad per minuut. Branders zijn voor geschikt voor flessengas.

Offline Richard3

• Boven 10 berichten
  • *
Hallo, ik stuurde je al eerder een persoonlijke bericht, ik heb interesse. Zie recent gestuurd persoonlijk bericht.

Tags: