Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Brouwerij de Ezel  (gelezen 589 keer)

Offline RobPh

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
Brouwerij de Ezel
« Gepost op: 11-12-2017 16:10 u »
Ik heb mijn hobby brouwerij gedoopt tot Brouwerij de Ezel, de Ezel is het dier dat het dorp vertegenwoordigd waar ik geboren ben. Voor elk gelukt biertje maak ik een etiket en probeer ik dit topic up-to-date te houden.

Hieronder het eerste etiket van mijn derde brouwsel, een Quadrupel.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline joenedu

• Vol lid
  • In hops we trust
Re: Brouwerij de Ezel
« Reactie #1 Gepost op: 12-12-2017 09:44 u »
Ziet er leuk uit! Print je ze op stickers? Anders is het wel een gedoe om ze uit te knippen  :D

Offline Jaap W

• Boven 10 berichten
  • *
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #2 Gepost op: 12-12-2017 10:05 u »
Ziet er zeker leuk uit, Welk programma gebruik je om die etiketten te maken?  :proost:

Offline RobPh

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 12-12-2017 11:06 u »
Ziet er leuk uit! Print je ze op stickers? Anders is het wel een gedoe om ze uit te knippen  :D
Dankjewel  :proost:, ik print ze inderdaad op stickers, gebruik de 'movable' stickers van Herma, zijn naderhand makkelijk te verwijderen. Ik zag op het forum dat meer brouwers die gebruiken.

Ziet er zeker leuk uit, Welk programma gebruik je om die etiketten te maken?  :proost:

Dankjewel :biersmile:, ik gebruik de Word versie van de bijgeleverde sjablonen om de stickers te maken.

Offline Jaap W

• Boven 10 berichten
  • *
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #4 Gepost op: 13-12-2017 09:55 u »
Bedankt,  :) Ik neem aan dat je die stickers via het internet kunt kopen. :degroeten:

Offline RobPh

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 13-12-2017 09:59 u »
Bedankt,  :) Ik neem aan dat je die stickers via het internet kunt kopen. :degroeten:

Ja inderdaad, even zoeken op Herma stickers, kun je de blanco stickers zo bestellen. 

Tags: