BrouwHulp op Windows10 tablet

Gestart door Markiej87, 28-11-2017 14:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markiej87

Simpele vraag. Werkt BrouwHulp op Windows10 tablets?

henkie

Weet niet of je er iets aan hebt maar als ik mijn Asus laptop in tabletmodes zet doet BrouwHulp het zonder problemen.

Oscar

Citaat van: Markiej87 op 28-11-2017  14:40 uWerkt BrouwHulp op Windows10 tablets?

Probeer het, en je weet het :-)  het is een Windows programma... ;)

Markiej87

Als het zo simpel was had ik het natuurlijk geprobeerd... Ik heb (nog) geen Windows tablet. Wil er een aanschaffen en ophangen in de brouwerij als BrouwHulp erop werkt.

Rely

Draait bij mij ook op een tablet met windows 10, ook speciaal een tablet
aangeschaft voor BrouwHulp.

Succes

SanderH

Theoretisch maakt het niet uit of windhoos draait op een tablet, pc of laptop. Voor BrouwHulp is alleen het operator system van belang. Het draait wel op mijn Windows 10 laptop. (Maar man wat haat ik Windhoos 10, geef mij maar Windhoos 7.)

Oscar

Citaat van: SanderH op 28-11-2017  23:02 uMaar man wat haat ik Windhoos 10

Ik heb er eigenlijk weinig problemen mee... En heb het redelijk naar mijn hand kunnen zetten... :-)

SanderH

Citaat van: Oscar op 28-11-2017  23:05 uIk heb er eigenlijk weinig problemen mee... En heb het redelijk naar mijn hand kunnen zetten... :-)

Dat bevestigt voor mij meer dan je denkt Oscar.

Nee grapje. Maar echt, als verstokte XP gebruiker moest ik al wennen aan W7. Laat staan aan W10.

Oscar

Citaat van: SanderH op 28-11-2017  23:08 uMaar echt, als verstokte XP gebruiker moest ik al wennen aan W7. Laat staan aan W10.

Windows 7 was een korte tussenstop voor windows 10... ;-)

tdp

Citaat van: SanderH op 28-11-2017  23:08 uDat bevestigt voor mij meer dan je denkt Oscar.

Nee grapje. Maar echt, als verstokte XP gebruiker moest ik al wennen aan W7. Laat staan aan W10.

XP rules ;)

ramon86

Let erop dat BrouwHulp niet is ontworpen voor gebruik via een touchscreen. Het werkt wel, maar alles is net wat te klein om echt fijn te kunnen bedienen met de vingers. Een aardig formaat scherm is daarom wel aan te raden als je het puur met touch gaat gebruiken.

Koen S

Citaat van: tdp op 29-11-2017  09:44 uXP rules ;)
Windows 98, dat was nog eens een besturingssysteem. Nooit problemen en als er toch iets misging, kon je het makkelijk zelf oplossen.

HarryL

Citaat van: Koen S op 29-11-2017  12:16 uWindows 98, dat was nog eens een besturingssysteem. Nooit problemen en als er toch iets misging, kon je het makkelijk zelf oplossen.

Was dat niet de versie met het blauwe scherm in de presentatie van Bill Gates?
Bij het aansluiten van een printer?

Oscar

Citaat van: Koen S op 29-11-2017  12:16 uWindows 98, dat was nog eens een besturingssysteem.

Feitelijk nog steeds een programma dat op een MS-DOS gebaseerd platform draaide... ;)

Citaat van: HarryL op 29-11-2017  12:25 uWas dat niet de versie met het blauwe scherm in de presentatie van Bill Gates?
Bij het aansluiten van een printer?

 ;D ;D ja, maar dat was een geplande "fout" een marketing truc... :)

Markiej87

Citaat van: ramon86 op 29-11-2017  11:18 uLet erop dat BrouwHulp niet is ontworpen voor gebruik via een touchscreen. Het werkt wel, maar alles is net wat te klein om echt fijn te kunnen bedienen met de vingers. Een aardig formaat scherm is daarom wel aan te raden als je het puur met touch gaat gebruiken.
Dank voor de tip! Je kunt op zo'n windows tablet toch gewoon een muis en een toetsenbord aansluiten?

TymonK

Citaat van: Markiej87 op 04-12-2017  21:51 uDank voor de tip! Je kunt op zo'n windows tablet toch gewoon een muis en een toetsenbord aansluiten?
Dus eigenlijk wil je een laptop ;-)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.