Wie zou er kleding bestellen met het originele forum logo

Gestart door Easywoods, 02-12-2017 19:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Easywoods

En dan maar gelijk een topic openen of er interesse zou zijn geweest in "forumkleding" als er wel was gekozen voor het orginele logo  ;) 



Easywoods

Citaat van: Juindorper op 02-12-2017  19:42 uMet als doel?  :weetniet:

Misschien kan de huidige leverancier bij voldoende bestellingen nog eens bekijken of dat technisch mogelijk gemaakt kan worden.  :)

Oscar

Ik stel voor een mooie gele sweater met het logo voorop de borst (links) met optioneel je forumnaam eronder geborduurd. en achter op de rug een leuke bierspreuk.....

 :nut: :nut: ;D ;D ;D ;D :lol: :lol: :lol: :lol:

CeesM

Citaat van: Easywoods op 02-12-2017  20:00 uMisschien kan de huidige leverancier bij voldoende bestellingen nog eens bekijken of dat technisch mogelijk gemaakt kan worden.  :)
Volgens mij bestaat er iets waar je het met een inkjetprinter kan beprinten en daarna op een wit textiel kan strijken. ;)

bierfan

Citaat van: Oscar op 02-12-2017  20:08 uIk stel voor een mooie gele sweater met het logo voorop de borst (links) met optioneel je forumnaam eronder geborduurd. en achter op de rug een leuke bierspreuk.....

 :nut: :nut: ;D ;D ;D ;D :lol: :lol: :lol: :lol:

Doe mij maar een mooie hop groene dan!  :)

Easywoods

Citaat van: Oscar op 02-12-2017  20:08 uIk stel voor een mooie gele sweater met het logo voorop de borst (links) met optioneel je forumnaam eronder geborduurd. en achter op de rug een leuke bierspreuk.....

 :nut: :nut: ;D ;D ;D ;D :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik zou iets dergelijks bestellen inderdaad  ;)

Berend Postema


bertvandermeer


Jacques

Citaat van: Easywoods op 02-12-2017  19:24 uEn dan maar gelijk een topic openen of er interesse zou zijn geweest in "forumkleding" als er wel was gekozen voor het orginele logo  ;) 



Natuurlijk is gekeken of het huidige logo op het forumshirt geprint kon worden.

Dat is jammer genoeg technisch niet mogelijk omdat het logo destijds ontworpen is voor gebruik op het internet met een lage resolutie. Het is niet mogelijk om het logo voldoende te vergroten om op een shirt te drukken.

Vervolgens is er een ontwerp gemaakt op basis van het logo en daar is op een bepaald moment een creatieve twist aan gegeven.

Dit is één van de ontwerpen geweest.

RobW

Vindt het lullig om te zeggen maar deze spreekt mij meer aan.

Zou niet graag in jouw schoenen willen staan Jacques, als beheerder van een (onderhand groot) forum is het denk ik onmogelijk om het iedereen naar het zin te maken.

 

Easywoods

Citaat van: Jacques op 02-12-2017  21:07 uNatuurlijk is gekeken of het huidige logo op het forumshirt geprint kon worden.

Dat is jammer genoeg technisch niet mogelijk omdat het logo destijds ontworpen is voor gebruik op het internet met een lage resolutie. Het is niet mogelijk om het logo voldoende te vergroten om op een shirt te drukken.

Vervolgens is er een ontwerp gemaakt op basis van het logo en daar is op een bepaald moment een creatieve twist aan gegeven.

Dit is één van de ontwerpen geweest.


Persoonlijk vindt in de vertaling van dit ontwerp (misschien zonder de glazen) al veel meer herkenbaar. Misschien is het zelfs mogelijk dit te gebruiken als update van het huidige logo van het forum.  :proost2:



Easywoods

Ik vind het er helemaal niet gek uitzien...  :biersmile:



Flogiston

Waarom niet de tekst "hobbybrouwen.nl" vervangen voor een "=" en dan de naam een stuk kleiner eronder zetten. Ik zou het persoonlijk leuk vinden om naar de buitenwereld duidelijk te maken dat ik bierbrouwen als hobby heb, maar weet maar al te goed om medestanders te verwijzen naar dit uitstekende forum. Als de naam een stuk kleiner op de shirts zal staan, zal dit veel meer impact hebben, als mensen op zoek gaan naar de betekenis van de afbeeldingen van de ingrediënten en de glazen als resultaat. 

Jacques

Citaat van: Easywoods op 02-12-2017  23:46 uIk vind het er helemaal niet gek uitzien...  :biersmile:

Op dit moment ben ik aan het kijken naar een andere opmaak van het forum waardoor deze er goed uitziet op een PC, tablet en een mobiel. Het thema geeft echter nog veel foutmeldingen. Ik moet nog kijken hoe ik die er uit kan krijgen. Ben daarmee vandaag al een aantal uren mee bezig geweest.
Het forum komt er dan heel anders uit te zien. Het kan zijn dat ook het logo gaat wijzigen als er een ander uiterlijk komt.

marc0871

Citaat van: Jacques op 02-12-2017  21:07 uNatuurlijk is gekeken of het huidige logo op het forumshirt geprint kon worden.

Dat is jammer genoeg technisch niet mogelijk omdat het logo destijds ontworpen is voor gebruik op het internet met een lage resolutie. Het is niet mogelijk om het logo voldoende te vergroten om op een shirt te drukken.

Vervolgens is er een ontwerp gemaakt op basis van het logo en daar is op een bepaald moment een creatieve twist aan gegeven.

Dit is één van de ontwerpen geweest.


Zonder de glazen had ik het nog wel wat gevonden.
Met de glazen vind ik het net niks.
Sorry, maar zoals het ontwerp nu is, ben ik niet geneigd om er een te bestellen.
Hoezeer ik het forum ook wil ondersteunen.

Citaat van: Easywoods op 02-12-2017  21:23 uPersoonlijk vindt in de vertaling van dit ontwerp (misschien zonder de glazen) al veel meer herkenbaar. Misschien is het zelfs mogelijk dit te gebruiken als update van het huidige logo van het forum.  :proost2:




Dat dus.

hansHalberstadt

Citaat van: Oscar op 02-12-2017  20:08 uIk stel voor een mooie gele sweater met het logo voorop de borst (links) met optioneel je forumnaam eronder geborduurd. en achter op de rug een leuke bierspreuk.....

 :nut: :nut: ;D ;D ;D ;D :lol: :lol: :lol: :lol:
Waarom zou je inderdaad zaken veranderen die goed werken. kunnen bestaande shirtjes ook nog gewoon gebruikt worden. Lijkt me alleen wel handig om ook een geborduurd naamplaatje erbij te leveren met je forumnaam, zodat je (als je wilt) die er op kunt spelden, anders weet je nog niet met wie je te maken hebt bij een bijeenkomst, zeker nu er zoveel nieuwe forummers bij zijn gekomen. 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.