Nieuwe keg 19 liter voor € 69,95

Gestart door Martijn0172, 06-12-2017 21:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn0172

Iemand ervaring met deze kegs uit de onderstaande advertentie, benieuwd naar de kwaliteit. Nieuwprijs is bijna de prijs voor 2e hands kegs.  Ik herken de plaatjes van van AliExpress, ze zullen dus chinees zijn, de prijs is wel aantrekkelijk.

https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m1195271638-6082-5gallon-19l-keg-nieuw-conelius-like-biervat-soda.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Serge VL

Citaat van: Martijn0172 op 06-12-2017  21:02 uIemand ervaring met deze kegs uit de onderstaande advertentie, benieuwd naar de kwaliteit. Nieuwprijs is bijna de prijs voor 2e hands kegs.  Ik herken de plaatjes van van AliExpress, ze zullen dus chinees zijn, de prijs is wel aantrekkelijk.

https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m1195271638-6082-5gallon-19l-keg-nieuw-conelius-like-biervat-soda.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
De advertentie is van Mega direct, die doen niets anders dan spullen van AliExpres invoeren en hier verkopen. Je hebt dan wel geen problemen meer met invoertaksen en douane kosten, en ze zijn verplicht zich te houden aan de Europese (Nederlandse) gratie voorwaarden. Echt niets fout mee
(Ik heb er ooit mijn magneet roerder bij gekocht)

joenedu

Ik denk dat ze de 6 en de 9 verkeerd om hebben gezet; op de site staat 'ie voor 96...
Mijn walsenmolen komt er vandaan, geen problemen gehad met de leverancier.

Rich

Als deze kerel nou eens een pallet van die RVS 5 litervaatjes uit China zou halen...

Serge VL

Citaat van: Rich op 07-12-2017  10:27 uAls deze kerel nou eens een pallet van die RVS 5 litervaatjes uit China zou halen...
Verkrijgbaar bij: https://homebrewshop.be/nl/150-easydraft

Rich

Citaat van: Serge VL op 07-12-2017  14:37 uVerkrijgbaar bij: https://homebrewshop.be/nl/150-easydraft

Bedankt, gezien inderdaad, ongeveer even duur als Ali + verzendkosten. Iets te prijzig. Vandaar mijn hoop op deze marktplaatshandelaar :)

jacob

Ze hebben ook de 9.5 liter voor 79 euro en als je er 6 koopt dan 64 euro.
Misschien iets gezamenlijk kopen?
Jacob

Martijn0172

Citaat van: joenedu op 07-12-2017  10:11 uIk denk dat ze de 6 en de 9 verkeerd om hebben gezet; op de site staat 'ie voor 96...
Mijn walsenmolen komt er vandaan, geen problemen gehad met de leverancier.

Volgens mij stond deze er een tijd geleden ook al voor deze prijs. Ik heb een bericht gestuurd

Martijn0172

Reactie terug of ik € 74,75 (incl verzenden) wil overmaken, de prijs klopt dus.

Even voor mijn duidelijkheid, dit is een "nc" systeem toch? Dan ga ik er namelijk 1 bestellen :biersmile:

Fruitbiertje

Op de foto is te zien dat het ball lock aansluitingen zijn. Pepsi cola dus N(iet) C(ocacola) is
Vind ze er toch iets fragieler eruit zien dan de Cornelius kegs.
Zeker de handsvaten ogen alsof ze zo af zouden kunnen breken bij een val, maar kan het mis hebben.
Denk dat ik zelf dan toch liever voor de oude vertrouwde corny keg ga, en dan de 2de hands modellen welke in Almere net geen 55 euro kosten.

Dirtbag

Citaat van: Fruitbiertje op 08-12-2017  20:41 u......
Denk dat ik zelf dan toch liever voor de oude vertrouwde corny keg ga, en dan de 2de hands modellen welke in Almere net geen 55 euro kosten.

En al een tijdje voor sale zijn en uitverkocht.

De fries heeft ze voor een paar euro meer en geeft aan dat er maar een paar lichte beschadigingen op zitten. Iets wat ik niet kan zeggen van de corny's die bij Almere mijn kant op zijn gestuurd, niet dat ze niet functioneren, er zitten alleen best wel deuken en krassen in de vaatjes.

Ik ga er op den duur nog eentje bestellen denk ik. De fries heeft op dit moment de voorkeur bij mij.

Van de corny's weet ik dat ze bij mij in de koelkast passen, deze vaten misschien niet?

db

Martijn0172

Ik ga er 1 bestellen en zal in dit topic wel wat info plaatsen na ontvangst.

Peterrr

Ik koop ze bij hobbybrouwshop ( Menno)

Zijn Italiaanse en van zeer goede kwaliteit  ongeveer E92
Ik ben een beetje klaar met AliExpress had een drukregelaar gekocht, eerst begaven de kraantjes het daarna had ik de flesdruk op de 2e meter!
Ik heb geleerd nu😉 koop wel bij Nederland/Vlaamse shops.
Communicatie is ook veeeeeel makkelijker 😊
Grt Peter

Fruitbiertje

Citaat van: Martijn0172 op 09-12-2017  13:05 uIk ga er 1 bestellen en zal in dit topic wel wat info plaatsen na ontvangst.

En hoe bevalt de keg?
Of heb je hem toch niet besteld?

Martijn0172

Uiteindelijk toch vanaf gezien en ga binnenkort 2e hands aanschaffen bij Candirect. De reden hiervoor dat ik dan meer vertrouwen heb in de kwaliteit en duurzaamheid van de kegs.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.