Aansluiten as roerwerk

Gestart door Markus29, 03-12-2017 14:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markus29

Jawel, het zoveelste topic over roerwerken  ;D

Ik ben momenteel mijn brouwcapaciteit een beetje aan het vergroten, en wil nu ook het roeren automatiseren.
Nu heb ik op de sloop een elektrische raam motor op de kop getikt, alleen heb nog geen idee hoe ik deze aan kan sluiten.

Veel elektromotoren hebben gewoon een draadeind, maar deze heeft een tandwieltje.
Nou heb ik zitten overwegen om deze een klein beetje uit te boren en er dan draad in te snijden maar misschien heeft iemand een beter idee?



Edit: als het goed is zou de afbeelding nu wel zichtbaar zijn.

bjorri

Je foto is niet zichtbaar. Verder helaas weinig ideeën over tandwieltjes, schroefdraad en raammotoren. Ik vrees alleen dat een raammotor niet is ontworpen om een uurtje achter elkaar te draaien...

beermenke

Ik zou het asje verlengen door er een buisje over te schuiven. Borgen dmv tapboutje oid.
Van welk materiaal is het tandwieltje?

stiaanke

Citaat van: bjorri op 03-12-2017  15:10 uIk vrees alleen dat een raammotor niet is ontworpen om een uurtje achter elkaar te draaien...
Dat denk ik ook. Beter een ruitenwissermotor gebruiken.

Markus29

Citaat van: bjorri op 03-12-2017  15:10 uJe foto is niet zichtbaar. Verder helaas weinig ideeën over tandwieltjes, schroefdraad en raammotoren. Ik vrees alleen dat een raammotor niet is ontworpen om een uurtje achter elkaar te draaien....
Ik kreeg vanmiddag ook al een 24v krachtvoer motor aangeboden, zal ik dat eerst maar eens proberen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.