Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: 10 kg CO2 fles op www.goedkoopdrank.nl  (gelezen 548 keer)

Online Martijn0172

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
10 kg CO2 fles op www.goedkoopdrank.nl
« Gepost op: 29-11-2017 21:55 u »
Mijn bier is klaar om gekegd te worden maar ik heb geen tijd om op zoek te gaan naar een statiegeldfles. Op internet kwam in de volgende aanbieding tegen voor een 10 kg fles. Statiegeld is ook 120, alleen in te wisselen bij dit bedrijf, bedrijf bestaat al wat jaren.

Ik ga vooralsnog niet superveel keggen, is dat een bezwaar?

https://www.goedkoopdrank.nl/Bier/Koolzuurflessen/Koolzuurfles-10-Kilo

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: 10 kg CO2 fles op www.goedkoopdrank.nl
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2017 00:56 u »
Ik ga vooralsnog niet superveel keggen, is dat een bezwaar?

Geen bezwaar, maar wel vet duur... :-[

Offline Dirtbag

• Super lid
  • Syntax error!
« Reactie #2 Gepost op: 03-12-2017 12:20 u »
Geen bezwaar, maar wel vet duur... :-[

Zou je deze kunnen uitleggen?

Dit is zoals ik het lees, een 10 kg fles, waar 120 euro statiegeld op zit en de vulling heb je voor 33 euro.

De enige plek waar het mij tot dusver lukt om CO2 flessen te laten vullen rekent 22,50 euro om een 2 kg fles te vullen, een 10 kg vulling kost daar net geen 90 euro.
Dit betreft trouwens een aquariumzaak in Enschede. De enige plek waar ik nog kon vinden om een CO2 cilinder te laten vullen. Dit doen ze daar dan trouwens ter plekke waar je bij staat.

Aangezien ook ik een Hollander ben ;), ben ik wel nieuwsgierig waar dit goedkoper te doen is als je geen KVK nummer hebt.

Er zit hier bij mij in Deventer wel een drankenhandel die ook in CO2 flessen doet, echter die doet niks met particulieren, vandaar dat ik aankomende week vanuit Deventer naar Enschede rij om daar een CO2 fles te laten vullen. Ik neem natuurlijk meteen wat visvoer voor de twee aquaria die ik heb ;)

db

Offline Henielma

• Super lid
  • Eerste glas eigen bier!
    • Henielma
« Reactie #3 Gepost op: 03-12-2017 14:02 u »
Bij een lokale slijter (in Venray) kan ik die 6 liter CO2 flessen goed omruilen. Deze flessen heb ik daar ook gehaald. Wel eerst even bellen zodat ze een volle fles op voorraad hebben. En het omruilen voor een volle kost iets van EUR 30.

Tags: