Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Ongedierte op het forum  (gelezen 609 keer)

Offline SanderH

• t Wort Wat!
  • Senior lid
  • Land: nl
  • Brouwen met de HERMS of de RIMS?
Ongedierte op het forum
« Gepost op: 20-11-2017 20:54 u »
Engels mag niet ;)  dus bij deze wil ik ongedierte aanmelden. Als ik op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"klik krijg ik niets te zien. Als ik dan op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" klik, dan krijg ik volgens mij de eerste te zien.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline HarryL

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Ongedierte op het forum
« Reactie #1 Gepost op: 20-11-2017 20:57 u »
Raar , bij mij werkt het gewoon zoals het hoort?

Offline William

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • kloek, kloek, kloek en gezondheid!
    • Kloekus
« Reactie #2 Gepost op: 20-11-2017 21:00 u »
Engels mag niet ;)  dus bij deze wil ik ongedierte aanmelden. Als ik op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"klik krijg ik niets te zien. Als ik dan op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" klik, dan krijg ik volgens mij de eerste te zien.

Ik zie hetzelfde gedrag als ik eerst het forum op een Ipad open waarbij nog een hoop berichten ongelezen zijn. Daarna openen op een desktop heeft een lege lijst met nieuwe berichten.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 20-11-2017 21:05 u »
Aan de instellingen van het forum is niets gewijzigd.

Kan een kwestie zijn van het opslaan en accepteren van cookies. Dat wordt lokaal geregeld.
Het is overigens bekend dat als je de mobiele versie van het forum gebruikt de link "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" niet correct werkt. Dat is de voornaamste reden waarom we nog steeds Tapatalk hebben op dit forum.

Offline joenedu

• Vol lid
  • In hops we trust
« Reactie #4 Gepost op: 22-11-2017 13:55 u »
Ik zie hetzelfde gedrag als ik eerst het forum op een Ipad open waarbij nog een hoop berichten ongelezen zijn. Daarna openen op een desktop heeft een lege lijst met nieuwe berichten.

Volgens mij ziet het forum je bezoek op de iPad als een vorig bezoek, dus dan zijn er geen nieuwe berichten sinds je bezoek op de iPad.
Je kan altijd kiezen voor 'alle ongelezen berichten'.

Tags: