Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
[...] Wij zijn als hobbybrouwers waarschijnlijk verwend.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Witbier is wel een goeie. Die weizen van brand is niet lekker dan kan die meteen uit het assortiment😜Ik ben er wel achter dat ze bij brand echt allemans vrienden zoeken. Uit de hele serie springen er niet echt bieren uit qua smaak. Wij zijn als hobbybrouwers waarschijnlijk verwend.
RookBrand
Precies! waar brand is, is vuur, waar vuur is is rook! (gets, wel heel erg kromme reclame-slogan...) Vermoedelijk ook niet commercieel genoeg.
Ik heb een vermoeden dat een rauchbier ook geen commercieel succes zal worden.
Ik ook haha.Het volgende bier wordt:Een stijl die max 6% is en al populair is in NL.
Ik heb dat een paar keer op bij bierfestivals en ik vind het echt smerig. Alsof er een unox worst in je glas heeft gelegen. Met afstand de smerigste biersoort die ik ken.
Correct. Het wordt een Dubbel.
Jongens, Dund heeft niet gezegd dat Weizen en witbier hetzelfde is. Alleen dat als ze een goed witbier hebben dat de weizen dan eruit kan.Sowieso zijn dat soort stijlen van de grote Nederlandse brouwers een beetje apart. Waarom een euro betalen voor een Brand Weizen 0.30 cl wanneer je voor 1,50-1,90 de absolute top Weizens hebt van 0.5 cl.
En als je vlakbij de grens woont haal je in Duitsland een kratje van 20x0,5ltr voor €15,99 minder als een euro per fles!
Helaas heeft Jan Bitter ze niet zo vaak in de aanbieding
Hoffmann getränke in Gronau
Waar kan ik me aanmelden voor de wedstrijd en mailinglist?
Afgelopen jaren kon je jezelf aanmelden via de site van PINT nadat de wedstrijd was opengesteld.
Ben ook zeer benieuwd wat het wordt. Het is onderhand wel tijd veel oefenruimte is er niet meer.