Wel zo netjes: Jan uit Waalre

Gestart door Zjanke, 13-11-2017 13:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zjanke

Ik ben Jan, 48 jaar en en heb jaren geleden wel eens gerommeld met een blik, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Regelmatig wel het idee gehad om eens een keer "voor het ecchie" te beginnen en dat is dus nu gebeurd, ik heb samen met mijn zoon een Arsegan30 ketel gekocht met de nodige randapparatuur en we hebben gisteren voor de eerste keer gebrouwen. Er zit ongeveer 25 liter Witbier in het gistvat en op wat onhandigheidjes na ging het nog niet zo verkeerd, maar ik kan (en moet) nog veel leren.
Mijn zoon werkt in een brouwerij, kent het proces dus en wil vooral recepten gaan ontwikkelen, ik wil leren brouwen. Ik lees hier dus ook al even anoniem mee, maar heb besloten dat een keer voorstellen toch wel tijd werd.  ;)




HarryL


tdp


Jacques

Welkom Jan.

Een zoon die brouwer is. Dat gaat goed komen. Ik ben een beetje nieuwsgierig, om welke brouwerij gaat het?

Adbrouwt

Welkom Jan en wat leuk dat je samen met je vader brouwt. Veel plezier samen met brouwen en drinken

Zjanke

Nou brouw ik niet samen met mijn Vader (da's ook lastig, de beste man is al een jaar of 7 samen met Petrus aan het drinken), maar met mijn (stief)zoon gaat het een stuk beter :D

@ Jaques: Hij werkt bij Stadsbrouwerij Eindhoven

Adbrouwt

Haha nu zie ik het ook. Met je zoon natuurlijk.  Brouw ze

Jacques

Citaat van: Zjanke op 14-11-2017  17:06 u@ Jaques: Hij werkt bij Stadsbrouwerij Eindhoven

Ok. Daar worden mooie bieren gebrouwen. Ik heb nog meer vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen met jullie brouwsels.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.