Laat zien dat je een hobbybrouwer bent - nieuwe kledinglijn Hobbybrouwen.nl

Gestart door Jacques, 02-11-2017 23:20 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: hansHalberstadt op 03-12-2017  10:25 uWe hebben zo te zien ca 1350 leden, waarvan er misschien 5% aan georganiseerde acties vanuit het forum mee zouden doen. Voor die mensen is een herkenbaar shirt wel handig lijkt mij, met een stripje of zoiets erbij die je op je shirt kunt spelden met je forumnaam erop geborduurd, anders herken je nog niemand bij een gemeenschappelijke activiteit. Als ik kijk naar mijzelf dan is het bezoeken van gildeavonden op dit moment al vaak lastig qua tijd en forumuitjes dus ook.

Er zijn meer leden...
In totaal zo'n 7.250. Daar zitten wel veel leden bij die niet erg actief zijn. Elke dag bekijken zo'n 2000 personen het forum. Via een naamkaartje kunnen mensen herkenbaar zijn op bijeenkomsten.

Broeky

Ondanks ik nog niet zo lang lid ben van dit forum ben ik wel erg actief op dit forum. Zo goed als dagelijks besteed ik (veel) tijd aan het leren over mijn hobby. Ik leer dan ook enorm veel van dit forum en ben hier dankbaar voor. Hierom zou ik ook gebruik maken van een donatie knop. Dit zou ik zelfs zeer terecht vinden tegenover al die ervaring en kennis wat mij hier geboden wordt.

Een trui of t-shirt zou ik ook leuk vinden, maar ik snap van mensen dat dit hen minder aanspreekt. Een optie om toch herkenbaar te zijn bij activiteiten is misschien om ook alleen de naamkaarten te verkopen. Dit zou en handig, en schappelijk zijn om toch wat te vergoeden voor deze goed georganiseerde bulk van kennis en ook nog eens aan te spreken zijn door mede hobbybrouwers tijdens bijeenkomsten.

Eric v B

Op zich zou ik best een T-shirt of sweater van het forum willen kopen om het forum te ondersteunen maar ik vond de eerder gepresenteerde kleding gewoon niet mooi.
De eerder genoemde optie voor een ontwerpwedstrijd vind ik wel een goed idee.

Jacques

Citaat van: Eric v B op 04-12-2017  12:42 uDe eerder genoemde optie voor een ontwerpwedstrijd vind ik wel een goed idee.

CraftBeerShirts heeft een eigen ontwerper die al heel wat logo's en dergelijke voor (kleine) commerciële brouwerijen ontworpen heeft. Daarom is destijds hiervoor niet gekozen. In overleg met CraftBeerShirts kan gekeken worden of zij een ontwerpwedstrijd zien zitten.

Overigens is mij bij het proces zoals dat tot nu toe gegaan is gebleken dat het gezegde zoveel hoofde zoveel zinnen ten volle opgaat. Iedereen heeft zijn eigen ideeën.

Verder ben ik bezig met een andere layout van het forum dat responsief is en op zowel PC, tablet en mobiel er goed uitziet en ook nog alle functionaliteiten van dit forum gebruikt. Terwijl ik dit bericht type gebruik ik al deze layout. Er moeten alleen nog het een ander aangepast worden. Ook geeft de lay-out veel foutmeldingen. Ik heb net de laatste versie geïnstalleerd en hoop dat dit probleem opgelost is. Ik zal het zo zien bij het bekijken van foutenlogbestand.

Heisenberg


Jacques

Citaat van: Heisenberg op 28-09-2018  22:12 uZijn de shirts nog te bestellen?

Daarvoor kun je het beste even contact opnemen met CrafBeerShirts.

Jacques

Citaat van: Heisenberg op 28-09-2018  22:12 uZijn de shirts nog te bestellen?

CraftBeerShirts houdt een magazijn-opruiming. Ze hebben nog een paar HobbyBrouw shirts hebben liggen.
Zie https://craftbeershirts.nl/t-shirt/heren-hobbybrouwen-b-c-t-shirt-standard-cut/

Dit shirt is nu 9,95 in plaats van 19,95.


Sla je slag als je voordelig in het bezit wilt komen van een forum T-shirt.

Heisenberg

Citaat van: Jacques op 08-10-2018  23:25 uCraftBeerShirts houdt een magazijn-opruiming. Ze hebben nog een paar HobbyBrouw shirts hebben liggen.
Zie https://craftbeershirts.nl/t-shirt/heren-hobbybrouwen-b-c-t-shirt-standard-cut/

Dit shirt is nu 9,95 in plaats van 19,95.


Sla je slag als je voordelig in het bezit wilt komen van een forum T-shirt.
Check! Besteld!

jackodb


jackodb

Citaat van: jackodb op 09-10-2018  14:15 uCheck! Ook maar eentje besteld :)
En past perfect :)

De eerste 'wat staat daar nou?' -reacties zijn al binnen

Jacques

Citaat van: jackodb op 15-10-2018  11:31 uEn past perfect :)

De eerste 'wat staat daar nou?' -reacties zijn al binnen

Dat is toch een kwestie van lezen...  8)

jackodb

Klopt natuurlijk.

Het uitdagende zit hem in de waterslot-letter, denk ik.

En de meeste medeburgers kennen het waarschijnlijk (nog) niet.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.