Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Leuke actie! En dat ± 10 jaar nadat ik de eerste actie op dit gebied heb ondernomen... Echter staat op dit kledingstuk niet je naam...
Leuke actie Jacques! Helaas lijken de links niet te werken wanneer je ze op iOS vanuit Tapatalk opent. Kopieer ik de link in de browser dan werkt het wel
Maar als je aan het brouwen bent is dat natuurlijk niet nodig.
Gezien je profielfoto heb je zelf de kleding nog niet aangeschaft?
Hmm, nee, doet me teveel denken aan de logo's van Brouwland, en daarmee natuurlijk ook die van Brouwmarkt.Ik zo toch een creatiever design opzetten. Misschien kan het nog.
Sorry ik sla het aanbod af.En alhoewel ik het forum zeer zeker een warm hart toedraag vind het net een beetje te commercieel worden zo.Doet mij een beetje denken aan de filmpjes van graigtube, vond ze altijd heel leuk en leerzaam maar ze worden steeds commercieler.
Ik ben op zich wel geinteresseerd, het logo vind ik ook wel leuk. Maar misschien een rare vraag, maar zou het ook kunnen zonder hobbybrouwen.nl, of dat het ergens wat kleiner staat?Ik vind een website groot op een shirt meestal nogal overdreven, en voel me er dan ook niet prettig bij.
Het was immers niet de intentie een geheel ander logo te ontwikkelen. Dit mede vanwege de herkenbaarheid.
Het Hobbybrouwen logo had er best bij gekund... maar dan zit je weer met kleur.