Brouwerij de Ezel

Gestart door RobPh, 11-12-2017 16:10 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobPh

Ik heb mijn hobby brouwerij gedoopt tot Brouwerij de Ezel, de Ezel is het dier dat het dorp vertegenwoordigd waar ik geboren ben. Voor elk gelukt biertje maak ik een etiket en probeer ik dit topic up-to-date te houden.

Hieronder het eerste etiket van mijn derde brouwsel, een Quadrupel.


joenedu

Ziet er leuk uit! Print je ze op stickers? Anders is het wel een gedoe om ze uit te knippen  :D

Jaap W

Ziet er zeker leuk uit, Welk programma gebruik je om die etiketten te maken?  :proost:

RobPh

Citaat van: joenedu op 12-12-2017  09:44 uZiet er leuk uit! Print je ze op stickers? Anders is het wel een gedoe om ze uit te knippen  :D
Dankjewel  :proost:, ik print ze inderdaad op stickers, gebruik de 'movable' stickers van Herma, zijn naderhand makkelijk te verwijderen. Ik zag op het forum dat meer brouwers die gebruiken.

Citaat van: Jaap W op 12-12-2017  10:05 uZiet er zeker leuk uit, Welk programma gebruik je om die etiketten te maken?  :proost:

Dankjewel :biersmile:, ik gebruik de Word versie van de bijgeleverde sjablonen om de stickers te maken.



Jaap W

Bedankt,  :) Ik neem aan dat je die stickers via het internet kunt kopen. :degroeten:

RobPh

Citaat van: Jaap W op 13-12-2017  09:55 uBedankt,  :) Ik neem aan dat je die stickers via het internet kunt kopen. :degroeten:

Ja inderdaad, even zoeken op Herma stickers, kun je de blanco stickers zo bestellen. 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.