Ook maar even voorstellen: Mats

Gestart door Mats, 25-10-2017 22:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mats

Hi allemaal,

Inmiddels zwerf ik al een paar maanden rond op het forum waar ik alle informatie in mijn op neem en heb ik net mijn 5e brouwdag achter de rug.

Ben rond februari begonnen met het welbekende Hema brouwpakket en twee keer daarmee te hebben gebrouwen ben ik overgestapt op de Bulldog Beer Brewer 25 (die overigens goed bevalt). Daar nu inmiddels 3x mee gebrouwen waarbij mijn laatste brouwsel in mijn nieuwe trots, de SS Brewtech Cronical Fermeter, aan het vergisten is.

Mijn volgende uitbreidingsproject wordt waarschijnlijk een koelkast "ombouwen" tot vergistingskast en lekker doorbrouwen.

Qua brouwsels ben ik in mijn Bulldog begonnen met een tripel brouwpakket van Brouwmarkt. Daarna poging gedaan tot een kloon van Barbar (een uitdaging met honing bier), Barbar is het niet geworden maar wel erg lekker. En staat er een Irish Red Ale in wording na wat inspiratie van een weekendje Ierland.

Verder brouw ik heerlijk vanuit mijn typische studentenhuisje in Utrecht en kijk ik soms met enige jaloezie naar de ruimte van mijn medehobbybrouwers ;).

tdp

Mooie introductie, en als bewoner van een studentenkamer al wel luxe brouwapparatuur ;)

j.heesters3

Welkom hier en suc6 met het brouwen. Ga ook eens kijken bij een brouwer in je  buurt. Erg leerzaam.

Jos

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.