Brouwland komt met een losse add-on voor de EasyBrew 30 en 50 heb ik me laten vertellen:

Een kijkglas ipv de recirculatiebuis. Dat lijkt me goed nieuws.
Prijs en leverdatum onbekend.
Hierbij mijn eerste post:)
Ik heb de afgelopen dagen het gehele forum doorgenomen en dat is begonnen uit interesse voor de Easybrew.
Ik ga een Easybrew 50 aanschaffen en ben even gaan informeren wanneer deze nieuwe versie uit komt.
Deze blijkt te leveren vanaf medio februari en ga ik dus op wachten.
Geldt zowel voor de Brew Monk als de Easybrew (informatie van vd Kooy-Unibrew)
Ik hoop veel van jullie te leren en hoop ook mijn steentje te kunnen bijdragen:)
Ik heb nu de BrewMonk maar als ik nu een ketel aan zou schaffen was het de Brewster Beacon. Kun je het betalen? Dan zeker de Grainfather. Maar voor nu: Een vergistingskast, degelijke gistemmers. Daaraan heb je in het begin meer dan aan een dure brouwketel.
Mag ik vragen waarom Heisenberg?
Ik zie die filterplaat (die los te krijgen is voor de anderen) en het pijlglas (dus dus nu in de nieuwere versie erbij komt) als enige verandering.
Bij die update heb je dan een EB met kraan en pijlglas waarbij het enige echte verschil dan de kraan is als extra op de EB ipv de Beacon.
je kunt het als besmettingsbron zien maar verder denk ik alleen een voordeel of zie ik het verkeerd?