Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Poll

Welke bieren van welke brouwerijen heeft jouw voorkeur op de ONKdag 23 juni bij Brebl Nijmegen?

Oersoep
De Hemel
Openluchtmuseum
Brouwtoren
Lab54
Jeronimo
Nijmeegse Mol
Mannenpap

Poll sluit: 12-06-2018 12:58 u

Auteur Topic: 23-6-2018 ONK 2018 in Nijmegen door 25-jarige Triple-W op het Honigcomplex  (gelezen 8116 keer)

Offline Bruxiee

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Storing is verholpen.

Let op: 90% van in te schrijven bieren is vol!

Wees er snel bij.

Uiteindelijke sluiting, mits maximum niet eerder bereikt wordt, is 1 mei 2018.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Alexander Bier

• Boven 10 berichten
  • *
  • Alexander Bier - Lekker Bier!
Beste mensen,

De laatste plekjes zijn nog vrij. Meld je heel snel aan want we naderen de 550 bieren.

Schrijf je nog snel in zolang het kan!

www.onk2018.nl

De inschrijving is officieel tot 1 mei open maar we denken dat we heel snel helemaal vol zitten!

En dan op naar 23 juni, naar Brebl en Oersoep.

Maarten A. Hardeman

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
Beste mensen,
De laatste plekjes zijn nog vrij. Meld je heel snel aan want we naderen de 550 bieren.
Schrijf je nog snel in zolang het kan!
www.onk2018.nl
De inschrijving is officieel tot 1 mei open maar we denken dat we heel snel helemaal vol zitten!
En dan op naar 23 juni, naar Brebl en Oersoep.
Maarten A. Hardeman

Hallo Maarten,
1 van mijn bieren is mislukt... Kan ik die afmelden, zodat een ander dat inschrijfplekje alsnog kan innemen?
Gr,
Paul

Offline Alexander Bier

• Boven 10 berichten
  • *
Je kunt inloggen en jouw inschrijving veranderen of anders via de website van ONK melden dat jij een bier terug moet trekken. Dan hebben zij alle gegevens er bij zoals het biernummer (etiketnummer) en jouw deelnemernummer.

Hallo Maarten,
1 van mijn bieren is mislukt... Kan ik die afmelden, zodat een ander dat inschrijfplekje alsnog kan innemen?
Gr,
Paul

Offline Alexander Bier

• Boven 10 berichten
  • *
DE INSCHRIJVING VOOR HET ONK2018 IS GESLOTEN VANWEGE HET OVERWELDIGEND AANTAL INGESCHREVEN BIEREN.

Kom allen naar de ONK-dag op 23 juni met een uitstekende keuze uit lokale bieren en een interessant en leuk programma.

Schrijf je vooraf is met de mooie Early Bird Aanbieding www.onk2018.nl

Offline Biertje1985

• Super lid
  • Zelf bouwen is net zo leuk als zelf Brouwen
Je kunt inloggen en jouw inschrijving veranderen of anders via de website van ONK melden dat jij een bier terug moet trekken. Dan hebben zij alle gegevens er bij zoals het biernummer (etiketnummer) en jouw deelnemernummer.

Waar kan je inloggen? Ik vind het een beetje onduidelijk deze wedstrijd. Moet er in de vrije klasse nog een recept/formulier ingeleverd worden? Zoja waar kan ik dat vinden?

Offline Biertje1985

• Super lid
  • Zelf bouwen is net zo leuk als zelf Brouwen
Gevonden de data zit verstopt op 3 websites die van onkbrouwen.nl / onk2018.nl en bierkeurmeestersgilde.nl

Beetje omslachtig, maar alle info heb is derhalve gevonden.

Tags: ONK