Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop - Braumeister 50 L  (gelezen 1521 keer)

Offline Jorre

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: be
    • Fête Musicale
Te koop - Braumeister 50 L
« Gepost op: 17-10-2017 15:14 u »
Mijn hobby is mijn beroep geworden :brouwen: en gestopt met thuis bierbrouwen.
Heel goeie installatie uitgave - editie 2006, slechts +- 50 keer in gebrouwen en en nog in topstaat!
Alles werkt perfect.
==> Video:

Foto's: https://www.2dehands.be/hobby/handvaardigheid/overig/braumeister-50l-automatische-brouwinstallatie-376751483.html?utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_source=facebook

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline KarmeFrank

• Vol lid
  • Land: nl
  • Brouwvereniging Rotterdam
    • brouwvereniging Rotterdam
Re: TE KOOP - Braumeister 50L
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2017 17:00 u »
Mijn hobby is mijn beroep geworden :brouwen: en gestopt met thuis bierbrouwen.

==> Video:

l
Alhoewel te veel volume (50 L) voor mij op dit moment wil ik je wel complimenteren met je muzieksmaak van Therapy? op je instagram filmpje  ;D Tevens gefeliciteerd dat je van je hobby je beroep heb kunnen maken. Velen hier zullen je benijden denk ik

Offline SLB

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: TE KOOP - Braumeister 50L
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2017 18:22 u »
Gaaf ding! Jammer dat ik net een nieuwe ketel heb :') Uit nieuwsgierigheid, wat voor systeem ga je nu professioneel mee brouwen?

Offline Jorre

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: be
    • Fête Musicale
Re: Te koop - Braumeister 50 L
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2017 12:32 u »
Ik ben eigenlijk al even brouwer maar ik brouwde nog sporadisch thuis in mijn Braumeister.
Brouwer bij brouwerij Alvinne, door hen ben ik enthousiast geworden over brouwen 8 jaar geleden en nu
werk ik daar.
Nu brouw ik thuis mede :D

Tags: