Vikingbrew meldt zich

Gestart door Vikingbrew, 13-10-2017 10:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vikingbrew

Hallo mensen,

Enige tijd heb ik rond gespeurd op dit forum naar informatie, maar nu ik besmet ben met het brouwvirus toch maar besloten een account aan te maken.

Mijn naam is Niels, 23 jaartjes jong en tot op heden alleen nog 2 blikbieren gebrouwen om te kijken of dit iets is. De plannen om uit te breiden naar het "echte" brouwen zijn in de maak.

Ik beschouw mijzelf als een bierliefhebber pur sang en ben nu 4 maanden bezig met het zelf brouwen van bier. Het liefst probeer ik zoveel mogelijk uit door te experimenteren met het toevoegen van ingrediƫnten.

Proost! :proost:

tdp

Welkom op het forum, Niels.

Experimenteren is altijd mooi, al zie je toch vaak dat simpele recepten het mooiste en lekkerste bier oplevert :). Laat dit je vooral niet weerhouden om veel te experimenteren.

BrouwTV kan je aardig op weg helpen om een keuze te maken over hoe je wilt brouwen, en het is gewoon leuke TV ;)

Voel vrij vragen te stellen, al zal veel al wel op te duikelen zijn via de tags of de zoekfunctionaliteit.

Groet,

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.