Gezocht de bedenker van de houten sixpack

Gestart door sunlight, 12-10-2017 20:36 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunlight

Hallo dames en heren,

Op de hobbybrouwdag afgelopen zomer bij de Muifelbrouwerij heb ik met iemand staan te praten die een houten rekje had ontworpen voor 4 of 6 flesjes bier. Ik wil eigenlijk in contact komen met deze persoon alleen weet ik niet meer wie het was. Iemand een idee?

Alvast bedankt.


William

Citaat van: sunlight op 12-10-2017  20:36 uHallo dames en heren,

Op de hobbybrouwdag afgelopen zomer bij de Muifelbrouwerij heb ik met iemand staan te praten die een houten rekje had ontworpen voor 4 of 6 flesjes bier. Ik wil eigenlijk in contact komen met deze persoon alleen weet ik niet meer wie het was. Iemand een idee?

alvast bedankt.

Ik zal dit bericht ook nog even intern delen bij ons MaaslandThuisbrouwersGenootschap. Misschien dat iemand de persoon kent die op de hobbybrouwdag was.

sunlight

Citaat van: hansHalberstadt op 12-10-2017  21:00 uDeze soms?
http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,32673.msg497118.html#msg497118

Nee Hans, het gaat om een soort plaatje waar die flesjes in geklikt zitten.

Citaat van: William op 12-10-2017  21:18 uIk zal dit bericht ook nog even intern delen bij ons MaaslandThuisbrouwersGenootschap. Misschien dat iemand de persoon kent die op de hobbybrouwdag was.

Dank William, die persoon had het laatste setje gekocht vertelde hij.

Robby B

Misschien de mensen van brouwerij Wilskracht? Donderdag hebben wij clubavond. Dan kunnen wij het zien en vragen.

sunlight


Neetje

Citaat van: sunlight op 12-10-2017  22:47 u...het gaat om een soort plaatje waar die flesjes in geklikt zitten.
...


sunlight

Citaat van: Neetje op 12-11-2017  19:36 u


Nee, deze is het volgens mijn niet. Ieder flesje kon er apart geklikt worden volgens mij.

Neetje

Citaat van: sunlight op 12-11-2017  20:03 uNee, deze is het volgens mijn niet. Ieder flesje kon er apart geklikt worden volgens mij.

In de lange groef zitten nokjes om de flessen op de juiste plaatst te houden.


sunlight

Citaat van: Neetje op 12-11-2017  20:09 uIn de lange groef zitten nokjes om de flessen op de juiste plaatst te houden.



Wel een leuk idee.

Neetje

De bedenker was wel creatief.
Zoals bijvoorbeeld het koord. Zodra je het plankje op tilt trekt deze de lange groef samen zodat de ingeklikte flesjes er zeker niet uit kunnen vallen. Dus geen verdere borging nodig.

Rinus

Ik kwam dit toevallig tegen, heeft iemand hier een tekening van? Of ervaring of dit inderdaad "veilig" is?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.