Hevelfilter kopen?

Gestart door DJF3, 06-10-2017 11:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DJF3

Hi,

Overal zie ik plaatjes van mooi gemaakte hevelfilters.. Nou ben ik niet zo handig met metalen en vroeg me af of je die ook kant-en-klaar kan kopen?

Groeten
Dirk

PS. mijn eerste brouwsel staat nu in de koelkast op 5 graden om over 2 weken te bottelen... fingers crossed!

ciesvandekwis

Op het Vlaams forum kon je er kopen bij Brouwerwaldonk, die ze op maat van je ketel maakt. Maar ik dacht dat hij aan zijn laatste exemplaren bezig was...

Zie ook hier: http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,34260.msg519350.html#msg519350

bierinjisp

Kan je ze ook niet bij Brouwmaatje kopen?

ArneSmits

Ik heb er nog 1 die ik zelf heb geknutseld met snelkoppelingen. Zit je toevallig in de buurt van Utrecht?

Fruitbiertje

Citeer.PS. mijn eerste brouwsel staat nu in de koelkast op 5 graden om over 2 weken te bottelen...     

Ben je aan cold crashen?
Of ben je een pils aan het brouwen?

DJF3

Citaat van: Fruitbiertje op 06-10-2017  20:50 uBen je aan cold crashen?
Of ben je een pils aan het brouwen?

Goede vraag, het stond in mijn recept 🤔. 2 vrienden van mij hebben deze Saison al een keer gebrouwen.

DJF3

Citaat van: ArneSmits op 06-10-2017  12:27 uIk heb er nog 1 die ik zelf heb geknutseld met snelkoppelingen. Zit je toevallig in de buurt van Utrecht?

Niet echt :-) (meer richting Lisse)
Ik zal nog even verder zoeken, zo'n ding moet ergens toch wel te koop zijn.

brouwerwaldonk

@Dirk,
Ik kan er nog één maken en verzenden naar Nederland kan ook. Laat maar iets weten.
Ik maak ze zo.


 
En ze passen perfect in uw brouwpan


Uit de hevelfilter komt wort wat er zo uit ziet



En in je glas krijg je dan dit

 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.