Overige > Peilingen

Onderzoek speciaalbier door studenten

<< < (7/7)

pippakillinova:

--- Citaat van: Thamerdal op 30-10-2017  13:49 u ---Zo, dat is een concept met een dikke marketing-saus eroverheen. Catchy naampjes bedacht en alles.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad. Ik zou daar een klein beetje mee oppassen. Met overbranding en kun je jezelf lelijk in je voet schieten.
De term ‘craft-beer’ is feitelijk al ontdaan van zijn betekenis door de grote concerns..

Thamerdal:
Vergeet niet: het is en blijft gewoon een biertje drinken hè. Natuurlijk speelt een toffe ambiance hierbij een rol, maar pas inderdaad op dat je niet 'over the top gaat'.
De meeste bierliefhebbers staan liever een middagje op een festival bij een kraampje met een droogkoelertje erop dan dat ze naar het 'Craftbeer Experience Center' gaan om daar met het hele gezin op de 'Craftbeer Kermis' rond te lopen met een 'Craftbeer Suikerspin', om vervolgens op de moutzolder te overnachten.
Niet lullig bedoeld hoor, ik wens iedereen het beste. Ik vind het alleen jammer dat onze mooie speciaalbier wereld steeds meer op RTL4, Blokker en Centerparcs gaat lijken.

Neetje:

--- Citaat van: Thamerdal op 31-10-2017  09:55 u ---....
De meeste bierliefhebbers staan liever een middagje op een festival bij een kraampje met een droogkoelertje erop dan dat ze naar het 'Craftbeer Experience Center' gaan om daar met het hele gezin op de 'Craftbeer Kermis' rond te lopen met een 'Craftbeer Suikerspin', om vervolgens op de moutzolder te overnachten.
....

--- Einde van citaat ---

Het is geen vervanging maar de keus van de bierliefhebber wordt groter. Mooi toch.

Dugraph:
Helemaal eens met Thamerdal. Bier lijkt nu teveel een kapstok geworden waaraan wilde ideeën worden opgehangen, terwijl men in essentie gewoon een biertje wil komen drinken. Ik vind het jammer dat het een concept van een brewpub losgelaten is. Ik heb in Florida een mooie brewpub bezocht die wat mij betreft een voorbeeld is voor wat ook in Nederland een groot succes zou kunnen zijn: kleinschalig, gezellig, lokaal product en geschikt voor alle leeftijden en rangen en standen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie