Onderzoek speciaalbier door studenten

Gestart door Eelke_, 05-10-2017 11:37 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eelke_

Beste speciaalbierfan,

Wij zijn 4 studenten van de opleiding Small Business en Retail Management aan Saxion Hogescholen Deventer.
Wij zijn bezig om een uniek brewpub concept te ontwerpen voor een opdrachtgever en hebben hierbij input nodig van mensen die geregeld een speciaalbiertje drinken.
Het gaat om een enquete van ongeveer 5-10 minuutjes, zouden jullie ons willen helpen om zoveel mogelijk input te verzamelen om ons concept zo goed mogelijk uit te werken?
Het zijn een aantal vragen over de plek waar u speciaalbier drinkt, maar ook uw ervaringen met deze plek. Daarnaast zouden we ook graag uw mening horen over ons prototype idee.
Wellicht dat wij u dan in de toekomst kunnen verwelkomen in ons innovatieve brewpubconcept!

Het invullen van de enquete kan op: https://www.survio.com/survey/d/X5U4D5A4G1S8I6O6W

Wanneer u nog aanvullende informatie heeft of ons nog op een andere wijze kunt en wilt ondersteunen mag u een berichtje achterlaten hieronder of anders mailen naar info@eelkedegoeijen.nl.

Onze dank is groot!

Vriendelijke groet,
Eelke, Laura, Tim, Mark

Thamerdal


Dugraph

Gedaan! Goede enquête, het werd me alleen pas bij de laatste vraag duidelijk wat jullie concept inhoudt.

Ik zou groot voorstander zijn van meer brewpubs in Nederland. Die cultuur mag van mij gerust overwaaien vanuit Amerika. Lokale bierhubs met grote diversiteit en authentieke producten.  :biersmile:

Eelke_

Citaat van: Dugraph op 05-10-2017  12:21 uGedaan! Goede enquête, het werd me alleen pas bij de laatste vraag duidelijk wat jullie concept inhoudt.

Ik zou groot voorstander zijn van meer brewpubs in Nederland. Die cultuur mag van mij gerust overwaaien vanuit Amerika. Lokale bierhubs met grote diversiteit en authentieke producten.  :biersmile:

Dat klopt, we willen in eerste instantie meer informatie vergaren over de speciaalbierdrinker, maar daarnaast ook van deze gelegenheid gebruik maken om alvast ons prototype concept te toetsen zodat we direct weten of dit zou aanslaan.
Dank voor het invullen!

EvdBroek


j.heesters3


joenedu


William


Jeukstaardt


VtX

Gedaan, klinkt leuk, succes! Graag meerdere vestigingen door het land  :biersmile:

Neetje

Ingevuld. Ben benieuwd naar jullie ideeën.

Martijn0172

Ingevuld, volgens mij worden de ideeën wel duidelijk na de laatste vraag  ;D

Broeky


Peterrr


TymonK

Succes! Meer brewpubs altijd goed. In Utrecht zitten we al goed met Maximus, Oproer, Kromme Haring en volgend Jaar Mad About Malt.....

Daarnaast genoeg kroegen in de stad met een mooi assortiment.

Al word ik eerlijk gezegd wel een beetje zenuwachtig van de prijzen... (maar dat zal de Nederlandse/persoonlijke gierigheid wel zijn. Er moet immers ook brood op de plank komen bij deze ondernemers...)

Bennemans


Jacques


Marcel R


Knudde

Ingevuld, ik hoop dat jullie er nog wat aan hebben :)

Pimmels


pippakillinova


Triplezzz


P3SM


AukeRadelaar

gedaan. Vraag me af in hoeverre de enquete valide/betrouwbaar is. Veel succes met julie onderzoek, leuk initiatief.
Groeten,
Auke

Eelke_

Iedereen heel erg bedankt voor het reageren!

We hebben 67 reacties gekregen van jullie. Deze gaan we nu analyseren om ons concept verder uit te werken.
Zodra we de enquête geanalyseerd hebben gaan we kijken wat onze vervolgstappen zullen worden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.