Brouwmarkt dagdeal Bulldog € 275,-

Gestart door Peterrr, 29-09-2017 12:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peterrr


joenedu

Nou inderdaad, wat een aanbieding. Ik gebruik hem gelukkig al bijna een jaar, anders had ik me behoorlijk genaaid gevoeld  ??? Goeie prijs.

Peterrr

Ach ik heb hem hem maand of 3 maar zeer tevreden.
Alleen het pompje is niet zo goed daar heb ik 18 euro voor gespendeerd op Alie ;)

ik denk dat er in ieder geval 50 mensen heel blij worden.
grt Peter

tdb

Enkele vragen
1. Pompje niet bruikbaar? Of wat is juist het probleem? Kun je de link van alie even posten aub?
2. Is de spiraalkoeler inclusief aansluitingen of moeten die zelf nog voorzien worden?
3. Ik stel me alleen wat vragen bij het kletteren van het wort? Zorgt dit niet voor heel veel zuurstofinslag? Of zie ik dit verkeerd? Smaakervaringen?

Peterrr


joenedu

Ik heb er een voeding met 1,2 Ampère opgezet (ipv de standaard 0,5 Ampère of in de nieuwere versies 1,0 Ampère volgens mij). Sindsdien geen problemen met een haperend pompje.
Doordat het wort door het pompje heen loopt wordt de binnenkant plakkerig en kan hij vastlopen. Mocht dat gebeuren, kan je hem heel snel uit elkaar halen, schoonspoelen, in elkaar zetten en dan doet hij het weer. Maar een ander pompje zou geen slecht idee zijn.

Hay

Denk dat dat inderdaad een superdeal is.

Robert1968

Citaat van: joenedu op 29-09-2017  14:40 uIk heb er een voeding met 1,2 Ampère opgezet (ipv de standaard 0,5 Ampère of in de nieuwere versies 1,0 Ampère volgens mij).

Waar heb je de voeding gekocht, heb je er een link van?

joenedu

Nee sorry, die had ik nog op zolder liggen... Deze werd mij aangeraden in deze lange thread over de Bulldog Brewer. Je moet wel zelf kunnen solderen trouwens.

Twan84


Robert1968

Vreemd inderdaad, op de hoofdpagina staan er nog 20 op voorraad bij de Dagdeal. Klik je erop dan is het bedrag opeens 399 EURO maar wel op voorraad. Niet echt een superdeal.

Peterrr

Toen ik een 1/2 uurtje geleden keek waren er nog 7.

Maar bij die van mij zat al een 1,2A voeding hoor.
Ik denk dat je geluk moet hebben qua pomp, 2 kennissen van mij hebben geen problemen met het pompje.

Mijn felicitaties aan diegene die er een gescoord hebben  :proost:

grt Peter

Braumarkt BV

Ze zijn inmiddels helaas uitverkocht! We hadden er vanmorgen nog 60.. het is harder gegaan dan we dachten. :nut:

Mensen die hem nog hadden willen kopen, kunnen wel een mail sturen als er annuleringen zijn of bestellingen die uiteindelijk niet betaald zijn en er nog brewers overblijven dan kunnen we deze als nog verkopen. De ervaring leert dat er op dit aantal altijd nog weer 4-6 stuks vrij komen door boven genoemde redenen.


Robert1968

Citaat van: Brouwmarkt BV op 29-09-2017  16:27 uZe zijn inmiddels helaas uitverkocht! We hadden er vanmorgen nog 60.. het is harder gegaan dan we dachten. :nut:



Jammer, kun je die Easybrew 30 niet voor dezelfde prijs doen? :D

Braumarkt BV

Citaat van: Robert1968 op 29-09-2017  16:31 uJammer, kun je die Easybrew 30 niet voor dezelfde prijs doen? :D

Niet voor de zelfde prijs maar door de volgende code  EASY30PRE60  te gebruiken via de webshop kun je nog wel € 60,- korting krijgen op een Easybrew 30

Robert1968

Citaat van: Brouwmarkt BV op 29-09-2017  16:34 uNiet voor de zelfde prijs maar door de volgende code  EASY30PRE60  te gebruiken via de webshop kun je nog wel € 60,- korting krijgen op een Easybrew 30

Top!

Peterrr


thezewery

Beschikbaarheid: niet op voorraad  :'(

AukeRadelaar

Zou er ooit weer een dergelijke aanbieding komen.... :brouwen:

beermenke

Als je tijd en geduld hebt dan zou ik gewoon even wachten. Als er veel verkocht zijn dan komen ze echt gebruikt weer op de markt. Er zijn nu eenmaal mensen die impulsief iets kopen en er vrij snel weer moe aan zijn. Nadeel: ook gebruikt is het een gewild apparaat.
Brouwen blijft leuk, geautomatiseerd of roeren in pannen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.