Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Gezocht brouwer (HERMS) in Groningen  (gelezen 632 keer)

Offline Sander00

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Gezocht brouwer (HERMS) in Groningen
« Gepost op: 15-09-2017 22:20 u »
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik mij druk aan het inlezen en tekeningen aan het maken voor de HERMS die ik wil gaan bouwen.
De bierfusten staan ondertussen al in de schuur  :hoera:. Nu vraag ik me af of er brouwers zijn in en om Groningen die het leuk vinden om de kennis te delen. Ik zou het leuk vinden even een kijkje te nemen bij de HERMS om gevoel te krijgen waar nog specifiek op te letten. Ik hoor graag van jullie!

Groet,
Sander

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
Re: Gezocht brouwer (HERMS) in Groningen
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2017 22:48 u »
Je zou es kunnen proberen bij het Gronings biergilde (bijeenkomsten elke 2e woensdag in de maand), alleen vermoed ik dat er weinig Herms of Rims brouwers bij zullen zijn.

Offline SanderH

• t Wort Wat!
  • Senior lid
  • Brouwen met de HERMS of de RIMS?
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2017 09:34 u »
Niet in Groningen, maar de kop van Noord Holland. Ik heb een HERMS en je mag bij mij wel komen kijken. Zit in Anna Paulowna.

Offline VtX

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2017 18:22 u »
Je bent ook zeker welkom om eens te kijken en discussieren bij mij in Hoogeveen.

Tags: