Brouwblog: Explosief Bier!

Gestart door Wolter, 15-09-2017 20:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wolter

Hallo allemaal,

Geïnspireerd door een onderwerp waarover redelijk vaak op dit forum wordt geschreven heb ik een explosief artikel geschreven en het resultaat is te lezen op het brouwblog bij Brouwstore via deze link.

Wisdom

Leuk verhaal, heb nog een aanvulling:
Als je je biertje vergeet uit de diepvries te halen als je snel wilde koelen:  :huilen:


Koen S

Citaat van: Wisdom op 16-09-2017  12:53 uLeuk verhaal, heb nog een aanvulling:
Als je je biertje vergeet uit de diepvries te halen als je snel wilde koelen:  :huilen:


Een eisbock?  :)

Ralph

Lang geleden dat ik op het forum heb gekeken, leuk om dit stukje direct tegen het lijf te lopen Wolter!  :proost:

Wisdom

Citaat van: Koen S op 16-09-2017  13:16 uEen eisbock?  :)

Nee Eisweiss

Wolter

Citaat van: Wisdom op 16-09-2017  12:53 uLeuk verhaal, heb nog een aanvulling:
Als je je biertje vergeet uit de diepvries te halen als je snel wilde koelen:  :huilen:



Ziet er bizar uit zo!

Adbrouwt

Mooi stukje Wolter. Gelukkig heb je de aanslag van de hobbybrouwer overleefd. Hopelijk heeft het jullie vriendschap niet verknald. Soms gebeurt het ook wel eens dat je een zwak flesje hebt en de nek er af knalt. De stukken die je dan terug vind zijn altijd groot.  Bij een niet goed uitvergist bier worden de glasstukjes kleiner na de explosie.

Wolter

Citaat van: Adbrouwt op 18-09-2017  11:50 uMooi stukje Wolter. Gelukkig heb je de aanslag van de hobbybrouwer overleefd. Hopelijk heeft het jullie vriendschap niet verknald. Soms gebeurt het ook wel eens dat je een zwak flesje hebt en de nek er af knalt. De stukken die je dan terug vind zijn altijd groot.  Bij een niet goed uitvergist bier worden de glasstukjes kleiner na de explosie.

Nee hoor! Nog steeds een goede relatie met deze persoon. Jij wilt natuurlijk graag weten wie het was maar dat wil ik graag voor mezelf houden om de goede naam van deze brouwer niet te grabbel te gooien.  ;)

SanderH

Citaat van: Wolter op 18-09-2017  14:42 uNee hoor! Nog steeds een goede relatie met deze persoon. Jij wilt natuurlijk graag weten wie het was maar dat wil ik graag voor mezelf houden om de goede naam van deze brouwer niet te grabbel te gooien.  ;)
Weet je zeker dat er niet een stukje glas in je knie is gekomen en dat ze die vandaag hebben verwijderd?

Maar alle gekheid... Leuk stukje weer Wolter (en stiekem herkenbaar), maar nee Ad, Wolter heeft me niet verteld dat het er een van mij was.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.