Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen; Alexander  (gelezen 632 keer)

Offline Xendelaar

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Even voorstellen; Alexander
« Gepost op: 12-09-2017 16:50 u »
hoi allemaal.

Ik ben Alexander en ben een paar maanden geleden begonnen met het brouwen van bier.

Ik ben 36 jaar en woon samen met mijn vriendin in Eindhoven.
Ik werk als procestechnoloog bij een waterleiding maatschappij en reken graag aan (bio)chemische processen. erg handig ben ik niet, dus met jaloerse ogen kijk ik naar jullie prachtige DIY installaties. ;)

De hobby is begonnen nadat ik 3 brouwsets  als verjaardagscadeau ontving. De "installatie" was een glazen 3.8l vergstingsfles van Brooklyn Brewers. Na het brouwen van de eerste batch kreeg ik echt de smaak te pakken en inmiddels heb ik alle pakketten gebrouwen. nou ja... de laatste batch staat nu nog te vergisten.  Aangezien 3.8 l bier zo op is, ben ik op zoek naar middelen om de capaciteit uit te breiden. Op dit moment zit ik te denken om op te schalen naar 15 liter per batch. De zoektocht naar de perfecte beginners-installatie is haast net zo leuk als het brouwen zelf.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline witbierron

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Even voorstellen; Alexander
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2017 17:12 u »