Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Nieuwe URL voor Homebrewery Index  (gelezen 1722 keer)

Offline Brewzilla

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
    • BierVizier, mikt op nieuws over bier
Nieuwe URL voor Homebrewery Index
« Gepost op: 24-12-2005 01:59 u »
Hallo brouwers,

Hoewel ik nauwelijks gelegenheid heb om deel te nemen aan dit forum, hoop ik dat jullie mijn bijdrage aan de thuisbrouwers-gemeenschap nog steeds waarderen: de Homebrewery Index, een verzameling van meer dan 150 thuisbrouwerij-websites.

Om technische redenen is de HI verplaatst naar een nieuwe locatie:
http://www.brewzilla.nl/?hi

Op het moment verwijzen veel websites en forums naar de Homebrewery Index. Mag ik jullie verzoeken om je links en bookmarks bij te werken, en iedereen te informeren waarvan je vindt dat hij ook moet weten van deze wijziging. Alvast bedankt!

Overigens, aarzel niet om nieuwe toevoegingen voor de HI naar me toe te sturen, of vervangingen voor oude of dode links. Jullie hulp bij het up-to-date houden van de HI wordt zeer gewaardeerd.

RDWHAHB!

Grtz, JW

-----------------------------------------------------------------
The Homebrewery Index: http://www.brewzilla.nl/?hi

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Johannes

• Super lid
    • De Brouwketel
Re: Nieuwe URL voor Homebrewery Index
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2005 08:57 u »
Hoi JW,

Ik kan je website zeer waarderen ik heb met veel plezier je HI en brouwavonturen gelezen, een absolute must voor de Herms of Rims brouwers als je op jouw site geen inspiratie vind dan weet ik het ook niet meer.  :)

:degroeten:

Johannes

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2005 11:24 u »
Is inderdaad een leuke pagina om inspiratie op te doen....Zou je zo'n pagina ook kunnen maken met brouw installatie's uit Nederland...? Dat zou wel leuk zijn Als alle thuisbrouwers nu eens een leuke foto van hun brouw installatie maken...dan is zo'n pagina zo gemaakt...  :biersmile:

groeten en gezondheid  :proost2:
Oscar

Offline Gio

• Senior lid
  • Orde der vrienden van het levend bier !
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2005 22:00 u »
Oscar, leuk idee.
Maar ik heb geen website, en die komt er vlp ook niet.
We kunnen onze installaties ook zichtbaar maken op het forum. Her en der staan al wat foto's van installaties.
Mss leuk/nuttig om die samen te voegen. Eventueel een korte beschrijving erbij met aandachtspunten van de eigenaar.
Andere forumleden kunnen we uitnodigen om ook hun installatie te posten.

Als we onze brouwinstallaties zichtbaar maken zal dit ongetwijfeld veel vragen/reacties/discussies oproepen.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2005 22:54 u »
Hoi gio,

Goed plan.....echter foto's op het forum plaatsen kost veel ruimte.....en er wordt geadviseerd om links naar foto's te plaatsen. Maar wellicht dat we dit idee toch wel een vorm kunnen geven.....ik heb nog wel wat ruimte op mijn website..... Ik zal er eens over denken...... Wordt wel volgend jaar...

Groeten en gezondheid   :proost2:
Oscar

Tags: