Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Degelijke constructie in gelakt staal, geschikt voor frequent gebruik. Ideaal voor de veeleisende thuisbrouwer of voor een microbrouwerij. met accessoires voor kroonkurken 26 mm en 29 mm en plastic champagnestoppenbenodigt een kleine luchtcompressorcapaciteit: 500-600 flessen/uurafmetingen (H x B x D) = 59 x 30 x 30 cmgewicht: 22 kglevensduur kop: 8.000 – 10.000 flessen
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
ik wil je een bod van €250,- doen.
Jep. Werkt prima. Kwa snelheid is het gelijk aan een handmatige maar met deze een stuk minder spierpijn.
De rode die bovenaan in dit topic staat.
Wij hebben hem nooit gebruikt, we hebben nu een Meheen:
Dit is instelbaar. Niet zo simpel als een hand apparaat. Ik gebruik Vichy en longneck. Zijn gelukkig even lang en als ik 75cl bottel dan gaat er met het handje een kroonkurk op.