Etiketten Korenbocht

Gestart door PDGRRR, 12-08-2017 16:38 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PDGRRR

Voor mijn brouwsels heb ik allemaal het zelfde etiket (sticker) laten drukken bij de drukker om de hoek. In lichte vlak print ik zelf de naam van het biertje voor het op de fles gaat. Het logo heb ik van een vector via zo'n stock image-website.




Drents Hopbier

Citaat van: PDGRRR op 12-08-2017  16:38 u

Vanwaar die naam. Bij bocht stel ik me iets anders voor.

HHopbier

PDGRRR

Citaat van: Drents Hopbier op 12-08-2017  17:02 uVanwaar die naam. Bij bocht stel ik me iets anders voor.

Die naam is er één met dubbele betekenis. Ik ben jarenlang lid geweest van de padvinders welke gehuisd zijn aan de Korenbocht in Oosterhout en enkele jaren geleden werd er eens geopperd om eens een biertje te gaan brouwen als activiteit. Er is uiteindelijk nooit iets gebrouwen, maar die avond had ik al wel de naam geopperd: Korenbocht. Met inderdaad een knipoog naar de betekenis die 'bocht' ook kan hebben en dat weer in combinatie met koren (graan/mout). En toen ik 2 jaar terug zo'n Hema-pakket kocht om toch maar eens zelf een biertje te brouwen heb ik die naam gebruikt voor mijn "brouwerij". Ik heb geen commerciële aspiraties en mijn bieren hangen van toevalligheden aan elkaar, dus ik vind het wel lollig zo. De naam zorgt ook niet voor hoge verwachtingen als ik eens een flesje uitdeel  ;)

bierinjisp

Boor de mooiheid:
Alc. XX% Vol.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.