Overige > Bierproeven/Uitwisseling proefervaringen

Tip 3 van lekkere bieren

<< < (2/12) > >>

Jacques:
- Export India Porter, 5.9%, The Kernel Brewery, London, UK
- Black Betty, Black IPA, 7,4%, Beavertown Brewery, London UK
- Baltic Stout, 7,5%, Insel Brauerei Rugen, D

Eigenlijk zijn dit er willekeurig 3 bieren. Ik zou er zo 30 kunnen noemen die allemaal de moeite waard zijn om geproefd te hebben.

Jukkie:

--- Citaat van: Koen S op 26-07-2017  10:35 u ---1. Je mag geen bieren tippen uit je eigen land

--- Einde van citaat ---
   >:D     knipoog naar 't topic van Jacques?

-  Viven porter (alle bieren van viven zijn lekker!!)
-  Gordon Finest scotch
-  Gouden Carlus indulgence --> jummie!!

KooTjoo:

--- Citaat van: Koen S op 26-07-2017  10:35 u ---Er zijn wel een paar spelregels:
1. Je mag geen bieren tippen uit je eigen land: we willen over de grenzen heen kijken om zo nieuwe ideeŽn op te doen en met tips van anderen onze smaken te verruimen.
2. Elk bier dat je tipt moet uit een ander land komen. Of het vlot verkrijgbaar is, is geen criterium.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Jacques op 26-07-2017  17:31 u ---- Export India Porter, 5.9%, The Kernel Brewery, London, UK
- Black Betty, Black IPA, 7,4%, Beavertown Brewery, London UK
- Baltic Stout, 7,5%, Insel Brauerei Rugen, D

Eigenlijk zijn dit er willekeurig 3 bieren. Ik zou er zo 30 kunnen noemen die allemaal de moeite waard zijn om geproefd te hebben.

--- Einde van citaat ---

Als je er dan toch 30 kunt noemen probeer je dan ook even aan spelregel 2 te houden  ;)

Jukkie:

--- Citaat van: KooTjoo op 26-07-2017  17:49 u ---Als je er dan toch 30 kunt noemen probeer je dan ook even aan spelregel 2 te houden  ;)

--- Einde van citaat ---

:-[

Ansius:
1. Orval
2. Guinness
3. Budweiser Budvar

Mocht ik uit een ander land komen dan Nederland dan zou Struis nummer 3 zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie