Bier proeven - omgeving Tholen - Bergen op Zoom

Gestart door LaurensV, 02-03-2021 22:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LaurensV

Dag beste Brouwers,

Ik heb nu een aantal brouwsels gebrouwen maar naar mijn idee hebben ze allemaal een zelfde muffigheid/nasmaak. Het is niet vies maar ik zou hem niet nog eens willen brouwen zo. Is er iemand die in de buurt van Tholen of Bergen op Zoom woont die mijn biertjes wilt proeven?

Het gaat in dit geval om een weizen en een blond. Weizen is een Arsegan brouwpakket en blond een eigen recept. Hieruit opmakend dat er ergens een brouwfout zit.

Ik kom het bier graag langsbrengen, uiteraard volgens alle geldende corona-maatregelen.

Logboek van het blondbier is aanwezig.
Weizen is door 2 biersommeliers beoordeeld met een 7.2. Documentatie hiervan is aanwezig

Jacques

Citaat van: LaurensV op 02-03-2021  22:42 uDag beste Brouwers,

Ik heb nu een aantal brouwsels gebrouwen maar naar mijn idee hebben ze allemaal een zelfde muffigheid/nasmaak. Het is niet vies maar ik zou hem niet nog eens willen brouwen zo. Is er iemand die in de buurt van Tholen of Bergen op Zoom woont die mijn biertjes wilt proeven?

Het gaat in dit geval om een weizen en een blond. Weizen is een Arsegan brouwpakket en blond een eigen recept. Hieruit opmakend dat er ergens een brouwfout zit.

Ik kom het bier graag langsbrengen, uiteraard volgens alle geldende corona-maatregelen.

Logboek van het blondbier is aanwezig.
Weizen is door 2 biersommeliers beoordeeld met een 7.2. Documentatie hiervan is aanwezig

Misschien is het een idee om even contact op te nemen met het Bergsche Bierbrouwersgilde?

LaurensV

Citaat van: Jacques op 03-03-2021  21:32 uMisschien is het een idee om even contact op te nemen met het Bergsche Bierbrouwersgilde?

Dank Jacques! Heb al contact met iemand van het BBG en ga ze vandaag langsbrengen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.