Brewferm Capp`in TT

Gestart door thezewery, 07-07-2017 16:57 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thezewery

Hoi!
Ongetwijfeld al behandeld, maar ik kan het niet vinden (overigens ook de gehele Brewferm-site niet kunnen vinden),
maar deze overwegende: heeft deze een gedraaide kop?
Groets,
TZ

Jacques


Serge VL

Ja is het antwoord, dit toestel is een verbeterde versie van het meer bekende Max toestel, de magneet en de inwendige veer zijn gelijkaardig aan die van de Corona (zwaardere uitvoering).
Prijskwaliteit zeker een aanrader (stukken beter dan het Max toestel).

bertvandermeer

Ik heb kort geleden dit kroonkurkapparaat aangeschaft maar het blijkt dat de magneet niet werkt.
Sterker nog deze ontbreekt.
Hebben meer forumleden hier ervaring mee.
Zonder het magneetje blijven de doppen niet zitten en dit maakt het bottelen lastig.
Hoe kan ik dit oplossen?

Ernesto

Citaat van: bertvandermeer op 07-09-2017  16:55 uIk heb kort geleden dit kroonkurkapparaat aangeschaft maar het blijkt dat de magneet niet werkt.
Sterker nog deze ontbreekt.
Hebben meer forumleden hier ervaring mee.
Zonder het magneetje blijven de doppen niet zitten en dit maakt het bottelen lastig.
Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb hetzelfde. Dopje op de fles leggen?

thezewery

ik heb hem onlangs (ruim een maandje terug) ook gekocht en de dopjes blijven keurig plakken. ik zeg: ruilen die handel (of eerst ff proberen of de dopjes überhaupt wel aan een willekeurig magneetje blijven hangen...).

bertvandermeer

De dopjes blijven aan een andere magneet hangen dus dat is het probleem niet.
Het probleem bij ruilen ivm garantie is dat ik hem moet opsturen naar Van der Kooy.

In het zwarte pijpje hoort een magneet maar die zie ik niet.
Mogelijk kan alleen het pijpje geruild /vervangen worden.

muldereric

Als dit overduidelijk een gebrekkig product is vind ik dat Van der Kooy dit kosteloos dient op te lossen, zijnde een restitutie van de verzendkosten dan wel een tegoedbon voor de volgende bestelling...
Als iemand mij een incompleet product bezorgd kunnen ze rekening houden met een ontevreden klant die blijft zeuren.
Prijs naar kwaliteit, maar wel leveren wat je aanbiedt!

lier

Maak er een foto van, stuur die op en bel ff, beetje berdijf lost dit soort dingen kosteloos op.
(En check ff de doos of het machneetje er niet los in zit :nut:)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.