Asregan Easybrew

Gestart door Rely, 04-07-2017 19:59 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rely


Winne2

Ziet er wel aardig uit. Mooi formaat. Jammer van de dompelkoeler, maar prijsverschil t.o.v. Grainfather, waarop deze duidelijk geënt is moet hem ergens in zitten. Gebruikerservaringen ben ik wel benieuwd naar, maar dat laat nog op zich wachten...
Als prijs-kwaliteit goed is, zeker een alternatief voor de bestaande concurrentie.

Peterrr

Citaat van: Winne2 op 05-07-2017  10:04 uZiet er wel aardig uit. Mooi formaat. Jammer van de dompelkoeler, maar prijsverschil t.o.v. Grainfather, waarop deze duidelijk geënt is moet hem ergens in zitten. Gebruikerservaringen ben ik wel benieuwd naar, maar dat laat nog op zich wachten...
Als prijs-kwaliteit goed is, zeker een alternatief voor de bestaande concurrentie.

Zoek op dit forum op Klarstein (is dezelfde )

grt Peter

bowlingbob

ik heb net even met de Brouwmarkt gebeld en navraag. Ik was namelijk benieuwd wat de maximaal mout toevoeging was. Dit is 8 kilogram.

Ik ga er eentje bestellen. iemand nog tips wat er handig is meteen erbij te bestellen? Ik heb wel alle spullen om met een pan te brouwen.

groeten,
Joep

EBC

Ik zou deze doen, daar zit een veel betere en grotere koeler bij.

Easywoods

Citaat van: EBC op 18-07-2017  19:55 uIk zou deze doen, daar zit een veel betere en grotere koeler bij.

De link doet het (bij mij) niet... pagina niet gevonden  :huilen:

EBC

Citaat van: EBC op 18-07-2017  19:55 uIk zou deze doen, daar zit een veel betere en grotere koeler bij.

Link in citaat doet het.

Hay

Sorry maar dat vind ik een beetje flauw van je EBC.
Is precies hetzelfde apparaat alleen 65 euro duurder.
Ik zie zo gauw niet of die koeler groter is maar dat geloof ik dan wel maar of dat 65 euro waard is :-\.

Hay

@ easywoods de Arsegan Easybrew, de Brewmonk en de Klarstein zijn allemaal hetzelfde apparaat.
Er is al een draadje van de Klarstein kijk daar maar is voor als je tips voor het gebruik wil hebben of zo.
http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,33297.0.html

George81

Citaat van: Hay op 18-07-2017  22:03 uIs precies hetzelfde apparaat alleen 65 euro duurder.
Ik zie zo gauw niet of die koeler groter is maar dat geloof ik dan wel maar of dat 65 euro waard is :-\.
Inmiddels is de preorder korting eraf en de prijs vrijwel gelijk. Ik zie alleen geen koeler bij de Brewmonk staan maar wel een promocode "Gebruik de promocode BREWMONK en krijg een Chill'in 20 rvs wortkoeler ter waarde van 49,95 euro gratis! ".

Ik wil minder gaan brouwen en heb ook fysiek minder ruimte, voor mij is dit echt een serieuze optie. Die Speidel Braumeisters zijn veel te duur!

Korteweg

Citaat van: George81 op 09-08-2017  14:17 uInmiddels is de preorder korting eraf en de prijs vrijwel gelijk. Ik zie alleen geen koeler bij de Brewmonk staan maar wel een promocode "Gebruik de promocode BREWMONK en krijg een Chill'in 20 rvs wortkoeler ter waarde van 49,95 euro gratis! ".

Ik wil minder gaan brouwen en heb ook fysiek minder ruimte, voor mij is dit echt een serieuze optie. Die Speidel Braumeisters zijn veel te duur!

Grainfather is een aanrader! En een heel stuk goedkoper dan een Braumeister.

George81

En 2x zo duur als de Brew Monk :nut:
Ik zie zo, in 10 seconden (ben aan het werk), geen meerwaarde.

RobW

Citaat van: George81 op 09-08-2017  14:56 uEn 2x zo duur als de Brew Monk :nut:
Ik zie zo, in 10 seconden (ben aan het werk), geen meerwaarde.

Tegenstroomkoeler van de Grainfather is erg goed. En tegenwoordig de software. That's it denk ik.

Benlaro

Ik gebruik een platenkoeler, ik heb gemerkt dat die veel beter koelt dat een dompelkoeler, je moet hem alleen zeer goed reinigen voor en na gebruik.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.