Reclamebanners op het forum

Gestart door Markiej87, 25-06-2017 17:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

André de Laat

Citaat van: William op 30-07-2020  08:44 uDeze is nieuw en irritant. Deze banner gaat over nieuwe berichten keuze bovenin een gaat niet weg

Ik heb er totaal geen last van. Linux, Mozilla browser. Zie de banners wel, maar stoort niet. Heb geen tapatalk of i.d. op mijn telefoon.

André.

hansHalberstadt

Ik had er last van maar nu niet meer (Chrome). Of het aan de browser ligt is dus nog maar de vraag, trouwens het zou gewoon compatible moeten zijn met de gangbare browsers naar mijn mening. Ik ga niet voor elke site die ik bezoek een andere browser installeren.

André de Laat

Citaat van: hansHalberstadt op 30-07-2020  10:15 uIk had er last van maar nu niet meer (Chrome). Of het aan de brouwser ligt is dus nog maar de vraag, trouwens het zou gewoon compatible moeten zijn met de gangbare brouwsers naar mijn mening. Ik ga niet voor elke site die ik bezoek een andere brouwser installeren.

Nee, dat is mij de moeite ook niet waard inderdaad. Ik werk uitsluitend met Mozilla.

Misschien iets van een donatiesysteem? En dan géén banners meer?

André.

Haagse Wouter

Citaat van: André de Laat op 30-07-2020  10:36 uNee, dat is mij de moeite ook niet waard inderdaad. Ik werk uitsluitend met Mozilla.

Misschien iets van een donatiesysteem? En dan géén banners meer?

André.

Is vaak geopperd :).

Jacques

Ook niet als je op het kruisje klikt?

BikerEddy

Jacques, bij mij gaat op mijn Samsung de bovenste banner ook over de functionele knoppen van het forum heen, dat is wel een gepiel iedere keer.
Als de hoogte van die banner wat verminderd wordt zal dat verbeteren.

Jeroen76



Citaat van: André de Laat op 30-07-2020  10:36 uMisschien iets van een donatiesysteem? En dan géén banners meer?

André.

Tsja dat lijkt mij toch echt wel de moeite waard.

Maak een pagina aan waarop men via PayPal kan doneren.

Een betaalverzoek aanmaken waarin men zelf het bedrag mag opgeven. Wel af en toe even een nieuwe link maken want ze verlopen na een x aantal dagen.

Ben totaal geen fan van Google adds na vervelende ervaring op mijj eigen forum. Maar ja je ontkomt niet aan ze. Totaal eenzijdig handelen en nul communicatie mogelijk. Google wordt te groot en die Monopoliepositie vinden ze heerlijk.

Gr. Jeroen


Jacques

Citaat van: BikerEddy op 05-08-2020  12:55 uJacques, bij mij gaat op mijn Samsung de bovenste banner ook over de functionele knoppen van het forum heen, dat is wel een gepiel iedere keer.
Als de hoogte van die banner wat verminderd wordt zal dat verbeteren.

Ik zal kijken of ik er iets aan kan veranderen. Kan nog even duren.

Jacques

Citaat van: Jeroen76 op 05-08-2020  14:52 uTsja dat lijkt mij toch echt wel de moeite waard.

Maak een pagina aan waarop men via PayPal kan doneren.

Een betaalverzoek aanmaken waarin men zelf het bedrag mag opgeven. Wel af en toe even een nieuwe link maken want ze verlopen na een x aantal dagen.

Ben totaal geen fan van Google adds na vervelende ervaring op mijj eigen forum. Maar ja je ontkomt niet aan ze. Totaal eenzijdig handelen en nul communicatie mogelijk. Google wordt te groot en die Monopoliepositie vinden ze heerlijk.

Gr. Jeroen

Wikipedia moet het hebben van donaties. Om de zoveel tijd vragen ze om donaties op een vrij agressieve methode. Dat doen ze ook als je in het verleden gedoneerd hebt. Het is niet mijn methode om steeds te moeten zeuren om geld. Google Ads is een veel beter alternatief voor iedereen. Leveranciers kunnen adverteren, het levert geld op om deze site in de lucht te houden en  de bezoekers kost het niets.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.