Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Reclamebanners op het forum  (gelezen 33751 keer)

Offline André de Laat

• Super lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Reclamebanners op het forum
« Reactie #150 Gepost op: 30-07-2020 09:49 u »
Deze is nieuw en irritant. Deze banner gaat over nieuwe berichten keuze bovenin een gaat niet weg

Ik heb er totaal geen last van. Linux, Mozilla browser. Zie de banners wel, maar stoort niet. Heb geen tapatalk of i.d. op mijn telefoon.

André.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #151 Gepost op: 30-07-2020 10:15 u »
Ik had er last van maar nu niet meer (Chrome). Of het aan de browser ligt is dus nog maar de vraag, trouwens het zou gewoon compatible moeten zijn met de gangbare browsers naar mijn mening. Ik ga niet voor elke site die ik bezoek een andere browser installeren.

Offline André de Laat

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #152 Gepost op: 30-07-2020 10:36 u »
Ik had er last van maar nu niet meer (Chrome). Of het aan de brouwser ligt is dus nog maar de vraag, trouwens het zou gewoon compatible moeten zijn met de gangbare brouwsers naar mijn mening. Ik ga niet voor elke site die ik bezoek een andere brouwser installeren.

Nee, dat is mij de moeite ook niet waard inderdaad. Ik werk uitsluitend met Mozilla.

Misschien iets van een donatiesysteem? En dan géén banners meer?

André.

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
« Reactie #153 Gepost op: 30-07-2020 11:59 u »
Nee, dat is mij de moeite ook niet waard inderdaad. Ik werk uitsluitend met Mozilla.

André.

Is vaak geopperd :).

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #154 Gepost op: 30-07-2020 23:05 u »
Ook niet als je op het kruisje klikt?

Offline BikerEddy

• Junior lid
  • **
  • Beter 1 bier in de hand dan de lucht van 10
« Reactie #155 Gepost op: 05-08-2020 12:55 u »
Jacques, bij mij gaat op mijn Samsung de bovenste banner ook over de functionele knoppen van het forum heen, dat is wel een gepiel iedere keer.
Als de hoogte van die banner wat verminderd wordt zal dat verbeteren.

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #156 Gepost op: 05-08-2020 14:52 u »

André.

Tsja dat lijkt mij toch echt wel de moeite waard.

Maak een pagina aan waarop men via PayPal kan doneren.

Een betaalverzoek aanmaken waarin men zelf het bedrag mag opgeven. Wel af en toe even een nieuwe link maken want ze verlopen na een x aantal dagen.

Ben totaal geen fan van Google adds na vervelende ervaring op mijj eigen forum. Maar ja je ontkomt niet aan ze. Totaal eenzijdig handelen en nul communicatie mogelijk. Google wordt te groot en die Monopoliepositie vinden ze heerlijk.

Gr. Jeroen

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #157 Gepost op: 06-08-2020 21:35 u »
Jacques, bij mij gaat op mijn Samsung de bovenste banner ook over de functionele knoppen van het forum heen, dat is wel een gepiel iedere keer.
Als de hoogte van die banner wat verminderd wordt zal dat verbeteren.

Ik zal kijken of ik er iets aan kan veranderen. Kan nog even duren.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #158 Gepost op: 06-08-2020 21:41 u »

Tsja dat lijkt mij toch echt wel de moeite waard.

Maak een pagina aan waarop men via PayPal kan doneren.

Een betaalverzoek aanmaken waarin men zelf het bedrag mag opgeven. Wel af en toe even een nieuwe link maken want ze verlopen na een x aantal dagen.

Ben totaal geen fan van Google adds na vervelende ervaring op mijj eigen forum. Maar ja je ontkomt niet aan ze. Totaal eenzijdig handelen en nul communicatie mogelijk. Google wordt te groot en die Monopoliepositie vinden ze heerlijk.

Gr. Jeroen

Wikipedia moet het hebben van donaties. Om de zoveel tijd vragen ze om donaties op een vrij agressieve methode. Dat doen ze ook als je in het verleden gedoneerd hebt. Het is niet mijn methode om steeds te moeten zeuren om geld. Google Ads is een veel beter alternatief voor iedereen. Leveranciers kunnen adverteren, het levert geld op om deze site in de lucht te houden en  de bezoekers kost het niets.

Tags: