16-09-2017 OBBK / Bergs Bierfestival

Gestart door jorisstoop, 20-06-2017 21:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorisstoop

Beste brouwer

Het Bergsche Bierbrouwersgilde organiseert op zaterdag 16 september 2017 wederom het jaarlijkse Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK).
 
Schrijf je nu in voor een van de grootste hobbybrouwwedstrijden van Nederland!

De keuring en prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het Bergs Bierfestival, zodat een gezellig, bierig en muzikaal entourage verzekerd is. Alle informatie over het festival, inschrijvingsformulieren (inschrijven tot begin september), kosten, reglement, foto's etc. vindt je op onze website: www.bergsbierfestival.nl en op  www.facebook.com/bergsbierfestival.
Zoals afgelopen jaren is de locatie in en op straat om het Provoosthuis (speciaalbiercafe) in het centrum van Bergen op Zoom.
 
Schroom niet om dit bericht door de sturen naar al je biervrienden.



orangeloo

Zo, mijn inschrijving is de deur uit...  :brouwen:
Vorig jaar was ik bijna te laat... Dus waarschijnlijk ben ik nu de eerste...  ^-^

Sander van Dijk

Ik heb mijzelf ook ingeschreven met 3 bieren. Ik heb er zin an :brouwen:  Ik moet ze alleen allemaal nog brouwen :brouwen:

Knobby

Klinkt goed, ik ga eens kijken of er tussen mijn recente brouwsels iets zit dat ik aan durf om in te zenden!

Christiaan S

Vandaag 3 bier opgegeven. Ben benieuwd wat het gaat worden.

William

Het was weer een geslaagde dag in Bergen op Zoom met zelfs redelijk weer. Alleen bij de prijsuitrijking werd het heel erg gezellig druk binnen.

Mooie bieren geproefd, ook deels voortgekomen uit dit forum.
Weer gezellig gekletst met verschillende hobbybrouwers. De vaste kern (of bekenden) lijkt wel kleiner te worden.

Felicitaties aan alle prijswinnaarse en vooral de Peelse colega's Brouwers en Heijligers met hun klasse V prijzen. En natuurlijk ook aan de algemeen kampioen (naam ben ik even vergeten) voor een 95 punten bier in de klasse C.

En het blijft natuurlijk het leukste festival/wedstrijd.

CeesM

Ik was er heel graag heengegaan, maar moest werken van 5.30 uur tot 14.00 uur.  :-[

Thamerdal

Citaat van: William op 17-09-2017  12:05 uEn natuurlijk ook aan de algemeen kampioen (naam ben ik even vergeten) voor een 95 punten bier in de klasse C.
Klasse D volgens mij?

orangeloo

Citaat van: William op 17-09-2017  12:05 uEn natuurlijk ook aan de algemeen kampioen (naam ben ik even vergeten) voor een 95 punten bier in de klasse C.

En het blijft natuurlijk het leukste festival/wedstrijd.

Het was inderdaad weer een gezellige dag.

De Algemeen Kampioen is Marco de Vries, lid van Bier, wijn, en likeurgilde "Ambrasserie Hulst"
Was inderdaad in de D klasse met een Quadrupel.

RienP

Gefeliciteerd voor alle winnaars. Ondanks een buitje regen was het hele gezellige dag.

Jacques

Alle winnaars gefeliciteerd.
Gebruikelijk bezoek ik het festival maar dit jaar kwam het er niet van.

Knobby

Was erg gezellig.
Winnaars gefeliciteerd!
Ben zelf erg tevreden met 83 en 80 punten voor mijn eerste brouwwedstrijd ooit.

CeesM

Citaat van: Knobby op 17-09-2017  20:40 uWas erg gezellig.
Winnaars gefeliciteerd!
Ben zelf erg tevreden met 83 en 80 punten voor mijn eerste brouwwedstrijd ooit.
Na een 80+puntenbiertje gedronken te hebben heb ik mijn laatste batch maar aan de zwanenhals uitgeschonken. ;)
Nu hopen dat mijn stout die nu staat te gisten wat beter smaakt.

Marco_V

Citaat van: Orangeloo op 17-09-2017  18:30 uHet was inderdaad weer een gezellige dag.

De Algemeen Kampioen is Marco de Vries, lid van Bier, wijn, en likeurgilde "Ambrasserie Hulst"
Was inderdaad in de D klasse met een Quadrupel.

Het was erg gezellig zaterdag, volgend jaar kom ik zeker weer. Complimenten aan de organisatie.

Het is even wat druk op het werk maar ik zal het recept proberen deze week te posten.  ;)

Adbrouwt

Gefeliciteerd Marco en wat een super score 95 punten [emoji122][emoji106][emoji108]

Brouwers

Alle winnaars gefeliciteerd. Was weer gezellig met helaas maar enkele lekkere bieren kunnen proeven (was met de auto). Jammer dat ik mijn titel weer kwijt ben, maar met twee 2e prijzen en een 3e plaats prima gescoord.

lier

Citaat van: Brouwers op 21-09-2017  21:02 uAlle winnaars gefeliciteerd. Was weer gezellig met helaas maar enkele lekkere bieren kunnen proeven(was met de auto). Jammer dat ik mijn titel weer kwijt ben, maar met twee 2e prijzen en een 3e plaats prima gescoord.

Dan ook jij gefeliciteerd

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.