Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Ik zal straks wel even het recept van ons blondje plaatsen 👍
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Hoi Underdike,ik heb jouw bier inmiddels geproefd en moet zeggen dat ie zeker niet verkeerd is.Een lekker doordrinkbaar bier, fris en zacht van smaak, geen overdreven bitterheid en een lekker romige schuimkraag.Inmiddels ben ik supernieuwsgierig naar het recept.groet, broeder Willem
Da's op zich jammer. Maar goed dan kan ik mezelf wijsmaken dat ik de 4de prijs had...
Als je 5 juryformulieren hebt kan dat. Heb je er maar 4 dan ben je niet verder gekomen dan een 7e plaats.
Jammer, ik had gehoopt dat je me in mijn waan zou laten...
In tegenstelling tot ondergetekende heb je 5 juryverslagen, gewoon de 4e plek dus 😉
Alsnog gevonden!
Nice! Laten ze het er toch niet bij zitten gelukkig.
Hallo allemaal,Het brouwpakket dat Brouwstore van mijn winnende bier heeft samengesteld is nu op de markt gekomen. Leuk voor de liefhebbers van een lekkere Porter Robust Whiskey Aged en natuurlijk dubbel zo leuk voor mij.Groet, broeder Willem(Hier hoort nog een foto te staan, maar dat lukt nu even niet op mijn i-pad, komt maandag dus)
Gaaf, en nogmaals gefeliciteerd!