Zijn alle bieren nu binnen, Jacques? Wat is het totaal aantal deelnemers geworden?
Er zijn 12 bieren binnengekomen. De fictieve namen van degenen waarvan de bieren zijn staan in dit topic.
De bieren staan nu bij Noordt in een koeling. Er is nog één bier dat zwervend is. Dat is teruggezonden omdat mijn adres niet op het etiket stond. De medewerkster van PostNL die ik telefonisch gesproken heb zou er voor zorgen dat dit pakket mijn kant op komt. Tot nu toe echter nog niet ontvangen.
Overigens kunnen degenen die zich hebben teruggetrokken daar spijt van hebben. Met het kleine aantal deelnemers is de kans om in aanmerking te komen voor kooptegoeden bij BrouwStore en Brouwmarkt wel erg groot. De winnaar krijgt in totaal € 200 met de optie dat van zijn bier een brouwpakket wordt samengesteld en dat hij/zij deelt in de winst. Voor de tweede en derde plaats is er € 100 en € 45. Toch meegenomen.
Ook al ben je een deelnemer dan is het nog steeds interessant om te komen. Het forumtreffen wordt gesponsord door Van der Kooy, BrouwStore en Braumarkt. Grote kans dat je met wat hop, gist of mout naar huis gaat... Neem in ieder geval een grote rugzak mee, al is het alleen al voor de ruilbieren (maar zorg ook voor wat extra ruimte...)