Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Brouwmarkt Van Gelder in Almere  (gelezen 8529 keer)

Offline Staple

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Brouwmarkt Van Gelder in Almere
« Reactie #25 Gepost op: 12-05-2018 18:01 u »
...behalve dat het niets uitmaakt voor het mout, gezien de zak (spat)waterdicht is.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online hansHalberstadt

• Super lid
  • Land: nl
  • meten is weten
« Reactie #26 Gepost op: 12-05-2018 18:08 u »
Krijgt Brouwmarkt een warme douche gooit er iemand een emmer koudwater op je knar.
Mengkraan principe. Zou handig zijn als ze de gist ook nog gekoeld voor je versturen per taxi. en dat allemaal gratis ook nog als het kan. Maar goed, een of 2 daagjes 25 graden kan die gist en hop best wel aan toch? anders zelf maar een ritje heen en weer maken. 

Offline harbri

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #27 Gepost op: 12-05-2018 18:49 u »
De service heeft Brouwmarkt nog steeds niet op orde. Bij mijn laatste bestelling is Brouwmarkt 1 item vergeten te leveren. Via mail heb ik dat direct bij hen gemeld. Daarna nog twee herinneringen gestuurd maar nu 10 dagen na de incomplete levering nog steeds geen antwoord van Brouwmarkt  ontvangen. Idem in februari, bij die  bestelling was hop geleverd die niet vacuum was verpakt. Ook op de melding daarvan nooit antwoord van hen gehad. Niet erg klantvriendelijk. Voorlopig doe ik dus even mín bestelling bij Van der Kooij en bij Brouwland.

Dit is in ieder geval een koude douche!

Online Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Super lid
  • Green Anchors Crew
Brouwmarkt Van Gelder in Almere
« Reactie #28 Gepost op: 12-05-2018 20:17 u »
Hier zijn toch al ontelbaar topics over geopend?

Hun mailsysteem is niet je-van-het.
Maar als je belt wordt er naar een oplossing gezocht. Ik had ook wat probleempjes in het verleden maar die zijn meer dan keurig opgelost.
Bovendien zijn ze hard bezig de klantenservice te boosten.
Ik schreeuwde van de daken dat ik ze kut vond maar ben intussen een 100% tevreden klant.
Ze schijnen echt een krankzinnig grote hoeveelheid bestellingen te verwerken. Denk niet dat je dat moet onderschatten ook. De juiste vorm vinden na een explosieve groei heeft nu eenmaal tijd nodig.
Daar tegenover staat trouwens wel de superlage prijs die je betaalt voor je goederen.

Offline Hay

• Super lid
« Reactie #29 Gepost op: 12-05-2018 21:04 u »

Je reageert hier op een topic uit 2016 :-\
Wat origineel ook eigenlijk nog een warme douche topic was.
En daarbij klopt wat Mark hierboven zegt er zijn al een paar zeikdraadjes en een daarvan gaat nog over Brouwmarkt ook nog.
Dus misschien was het handiger geweest om daar te reageren.
Zo zie je maar een foutje is snel gemaakt.

Online hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #30 Gepost op: 12-05-2018 21:20 u »
De topic starter maakt een nieuw topic aan om zijn 'warme douche' te lanceren en meteen daarna wordt het weer afgebogen de andere kant op. Gebruik dan liever de andere topics over Brouwmarkt waar al het negatieve ook al 10 x is langsgekomen, daarmee voorkom je dat het doel van dit topic meteen ontkracht wordt.

Online hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #31 Gepost op: 12-05-2018 21:27 u »
Ik heb tot nu toe misschien wel meer dan 10x iets besteld bij Brouwmarkt en nog nooit problemen gehad en altijd binnen de afgesproken tijd geleverd. Dus laat ik daarvoor de warme douche maar weer even open zetten.

Tags: