Hobbybrouwen > Apparatuur

Plaato Digitale waterslot

<< < (34/34)

hobbybob:
Die van mij 50 mm

Ztefan:
Die past dan niet in mijn mandflessen. Voor mij de doorslag om voor de Tilt te gaan, met de verwachting dat hij een paar jaar me gaat. Bedankt voor je input!

Etn82:
Hoewel ik niet zo veel meer thuisbrouw, gebruik ik nog wel steeds de Plaato bij elke batch. Gebruik hem vooral om te zien of er al activiteit is (hoef ik niet steeds 3 verdiepingen naar beneden, mijn vergistingskasten staan in mijn garagebox).

Verder vind ik het heel prettig om waar ik dan ook ben, mijn vergisting te kunnen volgen. De nauwkeurigheid is bij mij heel wisselend. De eerste keer was die "spot-on" . Maar meestal wijkt die wel wat af. Wel geeft het een goed inzicht in de activiteit, wanneer je vergisting over zijn piek activiteit heen is of vrijwel afgelopen. Handig ivm beslissen wanneer je wilt dryhoppen of lageren. Nauwkeurig meten doe ik toch met mijn EasyDens.

Mijn eerste Plaato is overleden. Gelukkig is de service heel goed, en hebben ze zonder discussie een nieuwe opgestuurd. Wat dat betreft echt een goed bedrijf. Zou ik nu opnieuw iets aanschaffen, dan zou ik waarschijnlijk ook eerder geneigd zijn om een tilt te kiezen. Maar voor nu ben ik tevreden met mijn Plaato.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie