Algemeen > Boekbesprekingen

Roel Mulder - Verloren bieren van Nederland

<< < (2/6) > >>

Rich:
Ik heb hem ook maar gewoon besteld, ben benieuwd!

Eric v B:

--- Citaat van: McMelloW op 18-05-2017  13:23 u ---@Eric v B
Wil je wat meer vertellen over de recepten die in het boek staan. Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar.

--- Einde van citaat ---
Oranjeboom Pilsner, Brown Stout uit Bodegrave, Gerste bier, Haarlemsch Drop- od zoetbier, Gruitbier, Haarlems hoppenbier, Haarlems Koyt, Gronings Kluinbier, Keute uit Halle, Nijmeegse Mol, Bier op de Martena-State, Bruinbitter bier, Zoet bier, Loender 8-guldenbier, Oud Bruin Tienguldensbier, Maastrichts bier, Nederlandse Lambiek, Hollandsch-Beijersch bier, Enkel Nieuw-licht, Koninginnebier, Hollandsche Ale, Heiniken Gerste, Durable Engels Bruyn, Danziger Jopenbier, Minnebier, van Vollenhoven Stout, Princesebier, Oost-Indisch bier, Hollandsch Bier 9 Bruin, Lager, Belegen Gerste, Oranjeboom Münchener, Oranjeboom Meibier, Bredaas witbier, Double Saison en Wood Stout. Meer dan genoeg redenen om het boek te kopen lijkt mij.

mbroek:

--- Citaat van: Eric v B op 19-05-2017  17:54 u --- Meer dan genoeg redenen om het boek te kopen lijkt mij.

--- Einde van citaat ---

Ik was het al van plan, maar nu is het zeker. Bedankt hoor  ;)

Wim67:
Ik heb het boek ook gekocht, erg leuk om te lezen. Een paar van de recepten ga ik zeker eens proberen.

McMelloW:

--- Citaat van: Eric v B op 19-05-2017  17:54 u ---Oranjeboom Pilsner, Brown Stout uit Bodegrave, Gerste bier, Haarlemsch Drop- od zoetbier, Gruitbier, Haarlems hoppenbier, Haarlems Koyt, Gronings Kluinbier, Keute uit Halle, Nijmeegse Mol, Bier op de Martena-State, Bruinbitter bier, Zoet bier, Loender 8-guldenbier, Oud Bruin Tienguldensbier, Maastrichts bier, Nederlandse Lambiek, Hollandsch-Beijersch bier, Enkel Nieuw-licht, Koninginnebier, Hollandsche Ale, Heiniken Gerste, Durable Engels Bruyn, Danziger Jopenbier, Minnebier, van Vollenhoven Stout, Princesebier, Oost-Indisch bier, Hollandsch Bier 9 Bruin, Lager, Belegen Gerste, Oranjeboom Münchener, Oranjeboom Meibier, Bredaas witbier, Double Saison en Wood Stout. Meer dan genoeg redenen om het boek te kopen lijkt mij.

--- Einde van citaat ---
Bedankt, dit is een aardige lijst van recepten.  :brouwen: :brouwen: Dat maakt zeker de moeite waard om het aan te schaffen.  :biersmile: :biersmile:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie