Hobbybrouwen > Brouwsoftware

BrouwHulp start niet meer op!

(1/6) > >>

MartijnOMG:
Morgen gaan we brouwen dus wou ik vandaag nog even checken of ik alles had in BrouwHulp maar nu start het programma niet meer op!

Al geprobeerd opnieuw te installeren en ook dat werkt niet meer. Ik gebruik Windows 10. Maandag was er trouwens nog niks aan de hand en ik heb ook geen idee waarom hij nu niet meer doet. Iemand suggesties wat ik kan doen?

William:
Ik herinner me vaag iets dat een printer installeren / de´nstalleren een oorzaak en oplossing zou kunnen zijn.

LeonR:

--- Citaat van: MartijnOMG op 04-05-2017  18:27 u ---Morgen gaan we brouwen dus wou ik vandaag nog even checken of ik alles had in BrouwHulp maar nu start het programma niet meer op!

Al geprobeerd opnieuw te installeren en ook dat werkt niet meer. Ik gebruik Windows 10. Maandag was er trouwens nog niks aan de hand en ik heb ook geen idee waarom hij nu niet meer doet. Iemand suggesties wat ik kan doen?

--- Einde van citaat ---
Wellicht helpt het als je hem opstart als Administrator. Rechter muisklik op het icoon. En dan die optie selecteren.
Of nog eens opnieuw opstarten. Anders ben ik out of options.

MartijnOMG:
Ik lees ook net een ander draadje hierover. Ik ben dus lang niet de enige die dit overkomen is. Waarschijnlijk de data corrupt, en die ben ik dan waarschijnlijk ook kwijt nu.

Na het verwijderen van de bestanden start hij weer op. Alleen moet ik nu alles weer opnieuw invoeren  :huilen:

Oscar:

--- Citaat van: MartijnOMG op 04-05-2017  18:47 u ---Na het verwijderen van de bestanden start hij weer op. Alleen moet ik nu alles weer opnieuw invoeren  :huilen:

--- Einde van citaat ---

Je hebt toch een backup? Of maakt BrouwHulp die niet automatisch?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie