Handtekening

Gestart door Markiej87, 17-04-2017 13:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markiej87

Ik zie geen handtekeningen meer. Ligt dat aan mij?

Jacques


bierinjisp

ik zie ze ook nergens meer

sunlight

ik zie ze ook niet meer

Jeukstaardt


marc0871

Gewoon te zien (pc).

Pc/laptop of telefoon/tablet?

Op mijn telefoon zie ik ze ook niet.

bierinjisp

Zit gewoon op mijn laptop, geen wijzigingen in instellingen of updates gedaan (recent dan)

Jeukstaardt


Tjardo

Ik zie zowel in Chrome als in Safari ook geen handtekeningen meer, vreemd...

Jacques

Net even in Chrome gekeken.

Gezien dat als ik niet ben ingelogd op het forum de handtekeningen niet kan zien.
Na inloggen zie ik ze wel.

Robin K

Ben ingelogd en werk met mozilla op mijn pc maar zie ook de handtekeningen niet meer.
Verder geen andere veranderingen aan mijn instellingen gedaan.

Jacques

Citaat van: Robin K op 17-04-2017  17:08 uBen ingelogd en werk met mozilla op mijn pc maar zie ook de handtekeningen niet meer.
Verder geen andere veranderingen aan mijn instellingen gedaan.

Aan het forum zijn ook geen veranderingen gedaan.

Ik zie je handtekening in Firefox, Chrome en Internet Explorer en Edge.

Jacques

Nog even naar de instellingen van het forum gekeken. Daar zie ik niets waarom sommigen de handtekening niet zien.

Voor de goede orde wijs ik er op dat je het zien van handtekeningen van anderen aan en uit kunt zetten in je profiel.
Ga naar profiel wijzigen en dan naar Lay-out-voorkeuren. Zet het vinkje uit bij 'Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen.'

Robin K

Citaat van: Jacques op 17-04-2017  21:32 uNog even naar de instellingen van het forum gekeken. Daar zie ik niets waarom sommigen de handtekening niet zien.

Voor de goede orde wijs ik er op dat je het zien van handtekeningen van anderen aan en uit kunt zetten in je profiel.
Ga naar profiel wijzigen en dan naar Lay-out-voorkeuren. Zet het vinkje uit bij 'Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen.'
Probleem opgelost, er stond inderdaad een vinkje bij. Wel raar want ik heb geen instellingen gewijzigd  :weetniet:

Jacques

Citaat van: Robin K op 18-04-2017  16:31 uProbleem opgelost, er stond inderdaad een vinkje bij. Wel raar want ik heb geen instellingen gewijzigd  :weetniet:

Ik ook niet.

Jeukstaardt

Citaat van: Robin K op 18-04-2017  16:31 uProbleem opgelost, er stond inderdaad een vinkje bij. Wel raar want ik heb geen instellingen gewijzigd  :weetniet:

Zelfde hier

SanderH

Ook ik heb niets veranderd. Dus dit ruikt naar misdaad ;) of een ongelukkige instelling :weetniet:

Jacques

Citaat van: SanderH op 18-04-2017  22:03 uOok ik heb niets veranderd. Dus dit ruikt naar misdaad ;) of een ongelukkige instelling :weetniet:

Mogelijk is het een gevolg van het opnieuw installeren van de Tapatalk plugin. Tapatalk heeft de onhebbelijkheid allerlei dingen aan te passen.

Dookiy

Geen Tapatalk, geen instellingen gewijzigd maar ook hier geen handtekeningen meer... :weetniet:

Underdike

Citaat van: Dookiy op 19-04-2017  20:12 uGeen Tapatalk, geen instellingen gewijzigd maar ook hier geen handtekeningen meer... :weetniet:
Idem

Jacques

Citaat van: Dookiy op 19-04-2017  20:12 uGeen Tapatalk, geen instellingen gewijzigd maar ook hier geen handtekeningen meer... :weetniet:

De plugin verandert instellingen van het forum. Zo krijg je een melding dat het forum beschikbaar is via Tapatalk wanneer je het forum bekijkt via je mobiel. Er zijn meer forumeigenaren die zich beklagen over het feit dat Tapatalk ongevraagd veranderingen doorvoert in de forumsoftware.

Markiej87

Bij mij was de instelling ook om wat voor reden dan ook ineens aangepast zonder mijn toedoen. Heb het wel weer aangezet :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.