Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Bruiloftbier  (gelezen 1357 keer)

Offline ramon86

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
    • FilmCentrum
Bruiloftbier
« Gepost op: 15-04-2017 16:46 u »
Over een kleine maand stappen we in het huwelijksbootje, en we willen de gasten een zelfgebrouwen biertje meegeven. We hebben 3 van onze favoriete brouwsels uitgekozen, en een van mijn getuigen heeft hiervoor onze trouwkaart (die ook door hem is ontworpen in de stijl van een bieretiket) weer aangepast als speciale labels voor de biertjes :) We gaan nog wat kleine zaken aanpassen om o.a. de leesbaarheid te vergroten, maar ik wilde de ontwerpen alvast met jullie delen:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Dugraph

• Vol lid
  • Brouwvereniging Rotterdam
    • Brouwvereniging Rotterdam
Re: Bruiloftbier
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2017 17:34 u »
Heel gaaf! Het witbier etiket vind ik het mooiste maar de IPA zou ik het liefst drinken. Benieuwd naar de smaakcombinatie van mango en peper in een IPA.

Anyway, alvast heel veel plezier op je bruiloft en succes met de laatste voorbereidingen  :D

Offline ramon86

• Boven 10 berichten
  • *
    • FilmCentrum
Re: Bruiloftbier
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2017 20:49 u »
Dankjewel!

Die IPA met mango en habanero hebben we nu drie keer gebrouwen, het was flink zoeken naar de balans. De eerste keer hadden we de zaden van de peper niet verwijderd en dat hebben we geweten ;) Zeer pittig, wat de overige smaken overheerste. Inmiddels is het een echte IPA geworden waarbij er slechts een hint is van de mango en habanero.

Tags: